واکنش سوریه به حمله پهپادی در اصفهان

وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای حمله ناموفق ریزپرنده ها به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، وزارت خارجه سوریه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای حمله به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را به‌شدت محکوم کرد.

به نقل از مهر، در این بیانیه آمده است: سوریه به شدت تلاش شکست خورده حمله به یک از مجتمع های صنایع دفاعی ایران در اصفهان را محکوم و مراتب همبستگی خود را با رهبری، دولت، ارتش و ملت ایران ابراز می دارد.

وزارت خارجه سوریه در ادامه بیانیه خود آورده است: سوریه همبستگی خود با ایران در برابر این اقدامات تحریک آمیزی که امنیت، قدرت، مواضع و شکوفایی آن و نیز امنیت منطقه و ثبات آنرا نشانه گرفته است، اعلام می دارد.

این مطالب را هم ببینید:

پیش از این هم جنبش حماس ضمن محکوم‌کردن این حمله تروریستی، آن را در خدمت منافع رژیم صهیونیستی دانست. «حازم قاسم»، سخنگوی این جنبش دراین‌باره گفت: این تجاوزگری در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی و اهداف سلطه‌طلبانه است.

دیروز وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت. وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در این بیانیه افزود: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.

این بیانیه می افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.