توضیح مخبر در مورد مولدسازی: هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد

معاون اول رئیس جمهور از پیگیری نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مخبر در پایان سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران، گفت: شوراها به طور کلی و به ویژه شورای عالی استان‌ها ظرفیت بزرگ و مهمی هستند که می‌توانند در رسیدن دولت به اهدافش کمک موثری باشند. بی تردید باید این بستر کمک را به شکل بهینه مورد استفاده قرار دهید.

به نقل از ایسنا، وی افزود: در آستانه برنامه‌های هفتم با تسهیل‌گری و باز کردن راه‌هایی از ظرفیت شوراها و شهرداری‌ها در رسیدن به اهداف خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد. البته از سوی دیگر شوراها نیز مشکلاتی دارند که تلاش خواهیم کرد این مشکلات را پیگیری و حل و فصل کنیم.

در همین ارتباط بخوانید:

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: یکی از نمادهای مردم سالاری دینی شوراها هستند که دولت نیز به این موضوع معتقد است و امیدواریم با یک تعامل بتوانیم از کمک شوراها بهره بگیریم.

مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بندهای مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تسلطی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.

وی درباره موضوع نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور نیز گفت: در برنامه دولت و وزارت کشور تقویت و نوسازی وسایل حمل و نقل عمومی به شدت پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.