عاملان قتل مدیر سابق کارخانه لبنی دستگیر شدند

عاملان قتل مدیر سابق کارخانه شیر پگاه لرستان پس از ۱۰ روز با تلاش کارآگاهان پلیس این استان دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، غروب دوشنبه ۳ بهمن امسال «حشمت الله بهرامی» مدیر سابق کارخانه شیر پگاه لرستان هنگامی که پس از برگزاری مراسم تودیع خود از کارخانه خارج شد در حالی که سوار بر خودروی رونیز در جاده چگنی به سمت خرم آباد در حرکت بود، یک خودروی پژو ۲۰۷ با ۳ سرنشین ناشناس او را تعقیب کرده و سرانجام در نزدیکی شاهزاده عبدالله پس از شلیک‌های متعدد او را به قتل رساندند.

به نقل از ایران، سرهنگ نبی‌الله قاسمی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: براساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ ساعت ۱۸:۲۵ دوشنبه ۳ بهمن خبر یک قتل در جاده چگنی به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد عصر همان روز مراسم تودیع مقتول از سمت مدیر عاملی شرکت شیر پگاه لرستان بوده که پس از مراسم به قتل رسیده است. بدین ترتیب موضوع از طریق کارآگاهان پلیس آگاهی به‌صورت ویژه تحت بررسی قرار گرفت تا اینکه پس از ۱۰ روز ردیابی و تلاش پلیس پنج نفر عامل قتل مدیر عامل سابق کارخانه محصولات لبنی پگاه استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی استان لرستان نیز با تأیید خبر دستگیری متهمان در این باره اظهار داشت: در پی قتل مدیر عامل سابق کارخانه پگاه لرستان توسط افراد ناشناس، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه به منظور شناسایی عاملان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

با توجه به پیچیدگی ابعاد قتل، پس از چند شبانه روز تلاش مستمر با اقدامات پیچیده و علمی توسط تیمی از کارآگاهان مجرب و زبده پلیس آگاهی استان و با به دست آوردن سرنخ‌هایی از این قتل، عاملان شناسایی شدند. با هماهنگی مقام قضایی، پنج نفر که در این قتل مشارکت داشته‌اند طی چهار عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر و به مقر انتظامی هدایت شدند.
سردار الهی با بیان اینکه از این تعداد ۲ نفر به‌عنوان قاتل اصلی و سه نفر با اتهام معاونت و مشارکت در این قتل نقش داشته‌اند، افزود: علت و انگیزه قتل در دست بررسی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.