مرگ دو سارق با گلوله پلیس؛ سارق دوم از ترس جان باخت!

سارقان خودروی زانتیا وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند ، اقدام به فرار کردند اما یکی از آنها در جریان تعقیب گریز با شلیک پلیس و دیگری در تصادف با خودرو جان باخت.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعت ۵:۳۰ بامداد شنبه مأموران پلیس حین گشت در منطقه سعادت آباد به یک خودروی زانتیا مشکوک شدند. با استعلام شماره پلاک خودرو، مشخص شد که روز ۱۰ بهمن این خودرو به سرقت رفته و گزارش آن در سیستم پلیس ثبت شده است. با به‌دست آمدن جواب استعلام، مأموران به سرنشینان خودروی زانتیا دستور ایست داده اما متهمان بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند.

به نقل از ایران، مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام(ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطارهای پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.

گزارش این حادثه به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد. بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی و بررسی زوایای تیراندازی و بررسی قانون بکار‌گیری سلاح را صادر کرد. در بازرسی از خودروی زانتیا وسایل وابزاری که برای سرقت از خانه و مغازه استفاده می‌شود نیز کشف شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.