چرا یحیی از تصمیم جنجالی‌اش صرف نظر می‌کند/ نباید این فرصت را از دست داد!

یحیی گل‌محمدی پس از اشتباهات داوری در دو هفته متوالی علیه پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اعلام کرد هفته بعد با تیم امید در لیگ برتر شرکت خواهد کرد و حالا بنا به دلایلی از این تصمیم صرف نظر کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم فوتبال سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر روز سه شنبه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

دیداری که برای شاگردان مورایس جنبه انتقامی هم دارد و آن‌ها می‌خواهند بعد از شکست در دور رفت، حریف چغر و سخت‌کوش خود را در خانه شکست دهند. اتفاقی که البته کار آسانی نخواهد بود و با وجود شکست فولاد در تبریز، تیم نکونام روی دور افتاده و به ثبات کیفی رسیده است.

نکته مهم اما تاثیرگذاری این مسابقه در مسیر قهرمانی این تیم خواهد بود. فولادِ نکو تا این جای فصل برابر دو مدعی دیگر قهرمانی تن به شکست نداده و استقلال و پرسپولیس را در مجموع از کسب هفت امتیاز محروم کرده و خود سپاهان را هم با گل سه امتیازی پاتوسی، مغلوب ساخته است.

بیشتر بخوانید:

به نقل از خبرورزشی، هرچند مورایس برای این مسابقه دست چندان بازی ندارد و چهار بازیکن کلیدی و بدون جانشین خود یعنی محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن و سیدمحمد کریمی را در این بازی در اختیار نخواهد داشت. موضوعی که کار سپاهان برای جبران شکست در دور رفت را بی‌نهایت دشوار خواهد کرد، اما آمادگی فوق‌العاده شهریار مغانلو در کنار شکل‌گیری قالب اصلی بازی این تیم، هواداران طلایی‌پوشان را برای این مهم ناامید نگذاشته است.

این در حالی است که یحیی گل محمدی پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک و در نشست خبری در اعتراض به داوری گفت: «وقتی اسم آقای منصوریان آمد و کسی از من پرسید، من فقط سر تکان دادم. می‌دانند چه کسی را باید بگذارند. واقعا جای تاسف دارد برای کسانی که تصمیم گرفتند که این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد. یک سری چیزها بین پرسپولیس و مردم است که نمی‌توانید از این تیم بگیرید. شاید جام را بگیرید اما شرف و غیرت و مردانگی تیم را نمی‌توانید بگیرید. مردم پشتش هستند، این تیم حکومتی نیست و مردمی است. حالا بزنید و بکوبید اما همه چیز مشخص است برای مردم. هیچ اتفاقی برای این تیم نخواهد افتاد. خودتان را خراب می‌کنید و مهر مردم را از دل می‌برید. من صحبت فوتبالی زیاد ندارم. همین جور ادامه می‌دهیم و با امیدها به مسابقات خواهیم رفت تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.»

یحیی گل محمدی در روزهای اخیر بازیکنان امید پرسپولیس را به تمرینات فراخوانده و با آنها کار کرده است تا شایعه استفاده از جوانان در آبادان قوت بگیرد.

در همین راستا شنیدیم دستیاران، بزرگان و نزدیکان یحیی گل محمدی به تازگی با او صحبت کرده و با پیش کشیدن این موضوع که فولاد خوزستان یقه سپاهان را گرفته و این بهترین فرصت برای پس گرفتن صدر جدول از تیم اصفهانی است سعی کرده اند سرمربی پرسپولیس را از تصمیم جنجالی خود منصرف کنند.

پیش بینی می‌شود یحیی گل محمدی نیز تا روز سه شنبه (پرواز به آبادان) کوتاه آمده و در تصمیم اخیر خودش تجدید نظر کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.