زمان قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو اعلام شد

زمان قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده مشخص شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از جماران، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است.

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است.

این مطالب را هم ببینید:

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان  روز سه‌شنبه مورخه ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۱ در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.