برای ششمین بار اتفاق افتاد؛ مسمومیت دختران دانش‌آموز در قم همچنان ادامه دارد!

مسمومیت با گاز سمی در یکی از مدارس قم برای ششمین بار منجر به حادثه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، صبح یکشنبه ۱۶ بهمن، در ادامه حوادث منجر به مسمومیت در مدارس قم، دانش آموزان دبیرستان دخترانه قرائتی در پردیسان قم با گاز سمی مسموم شدند. شاین میان به سبب استنشاق گاز سمی بعضی از آنها نیز بیهوش شدند.عوامل اورژانس بسرعت در محل حادثه حاضر شده و به امدادرسانی به دانش آموزان مصدوم پرداختند.

به نقل از ایران، این ششمین حادثه مسمومیت با گاز سمی در مدارس دخترانه قم در پاییز و زمستان امسال است و هنوز هیچ توضیح رسمی درباره علت واقعی آنها داده نشده است. پیش از این چندین دانش آموز دختر و معلم‌هایشان در مدارس هنرستان نور، دبیرستان فاطمیه و بلقیس برقعی قم با گاز منواکسید کربن مسموم شده بودند.

این در حالی است که نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نیز تکرار حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس استان قم را طبیعی ندانسته و گفته بود این موضوع علاوه بر وزارت آموزش و پرورش از سوی مسئولان امنیتی نیز در دست پیگیری است.به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری اظهار داشت: پیگیری‌های مختلفی در خصوص شناسایی علل حادثه مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم در سطح ملی در حال انجام است و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.