وزیر کشور: اینستاگرام و واتس‌اپ باید تعهد بدهند!

وزیر کشور گفت: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و وات‌ساپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.

به گزارش تازه‌نیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.

به نقل از فارس، وی همچنین درباره اعلام زمان به نتیجه رسیدن پروژه زباله‌سوز ساری با بیان اینکه اجرای این پروژه در حال پیگیری است، اظهار کرد: پیمانکار باید تلاش بیشتری کند تا کار را به تعهدات خود برسد.

وحیدی با اشاره به اینکه موضوع زباله در حوزه بابل و آمل دغدغه جدی است،گفت: بازدیدهای متعددی شده به دنبال افرادی هستیم تا بتوانند در این زمینه ورود پیدا کنند.

این مطالب را هم ببینید:

وزیر کشور با بیان اینکه اساس کار در حوزه شهرستان‌های بابل و آمل برعهده شهرداری‌ها است، تصریح کرد: با نظارت استاندار و حمایت کشور دو مساله بابل و آمل و در سایر شهرها دنبال خواهد شد.

وی درباره برنامه دولت برای مهاجرت معکوس از روستاها به شهرها با تاکید بر اینکه توجه به مسأله روستا و بازگشت به روستا به‌عنوان مرکز تولید از اهمیت بسزایی برخوردار است، یادآور شد: مسائل مختلفی در روستاها است و یکی از آن خطراتی که به‌طور طبیعی در روستاها وجود دارد، شناسایی این خطرات و پیش‌بینی برای پیشگیری از وقوع خطرات مهم است که جز کارکردهای مهم سازمان مدیریت بحران است که حتما باید بحران در سطح روستاها شناسایی شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.