قیمت ارزهای دیجیتال دوشنبه ۱۷ بهمن/ بیت‌کوین سقوط کرد

تجزیه و تحلیل قیمت بیت‌کوین نشان می‌دهد که یک روند نزولی از ابتدای جلسه معاملاتی امروز در جریان بوده و پس از رسیدن به بالاترین سطح در ۲۳هزار و۴۶۰ دلار، بیت‌کوین به‌طور مداوم در حال کاهش بوده است و در حال حاضر در سطح ۲۲هزاردلار معامله می‌شود. رمزارز محبوب در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲.۳۵ درصد ارزش خود را از دست داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در حال حاضر بازار منفی آشکار شده است؛ پس از کاهش قیمت بیت‌کوین از روند نزولی که در چند روز گذشته وجود داشت، حجم کل معاملات برای بیت‌کوین نزدیک به ۴۴۲ میلیون دلار است. این دارایی دیجیتال با توجه به ارزش بازار، جایگاه اول را در فهرست ارزهای دیجیتال ارزش بازار سکه به خود اختصاص داده است همچنین خروجی شدیدی از صرافی‌ها وجود دارد که می‌تواند نشان دهنده فشار فروش بیشتر در آینده نزدیک باشد.

تجزیه و تحلیل یک روزه قیمت بیت‌کوین نشان می‌دهد که از ابتدای معاملات امروز، قیمت بیت‌کوین در روند نزولی بوده زیرا شرایط بازار نزولی شده است. قیمت طی چند روز گذشته در تلاش برای خروج از سطح مقاومتی ۲۳هزار و۴۶۰ دلاری بوده و در نتیجه توکن شروع به کاهش کرده است.

نمودار فنی یک روزه قیمت بیت‌کوین نشان دهنده روند نزولی برای آینده است. بیت‌کوین در حال حاضر زیر میانگین متحرک روزانه ۵۰ و ۱۰۰ معامله می‌شود. شاخص ار اس ای (RSI) یا شاخص قدرت نسبی بیت‌کوین در ۷۵.۵۲ قرار دارد که نشان دهنده روند تلفیقی قیمت است. یک شیب منفی در شاخص قدرت نسبی وجود دارد که به روند نزولی قیمت اشاره دارد. احساسات کلی شاخص قدرت نسبی نزولی است و شاخص میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD یا MAC-D) بیت‌کوین در حال حاضر در منطقه منفی زیر خط سیگنال قرار دارد که این مورد نیز نشان دهنده تمایل بازار نزولی است.

به‌طور کلی، تجزیه و تحلیل قیمت بیت‌کوین نشان می‌دهد که اگر خریداران به زودی وارد عمل نشوند، انتظار می‌رود روند نزولی قیمت‌ها ادامه یابد. در حال حاضر، هیچ نشانه‌ای از بازگشت مجدد وجود ندارد بنابراین معامله‌گران باید محتاط و مراقب هرگونه تغییر احتمالی در احساسات بازار باشند. گاوها اگر می‌خواهند قیمت‌ها را بالاتر ببرند، باید جای پای محکمی بالاتر از سطح مقاومت ۲۳هزار و ۴۶۰ دلاری ایجاد کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۹۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۵۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸.۶۵ میلیارد دلار است که ۲۵.۹۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۰ میلیارد دلار است که ۱۰.۹۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۲.۱۸ میلیارد دلار است که ۸۶.۷۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۲هزار و ۸۸۴.۳۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۵۱ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۶۲۶.۰۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۳۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۵ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۳۲۵.۳۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۲۰ درصد افزایش

۵- یو اس دی کوین

قیمت:  ۰.۹۹۹۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۶-  ریپل

قیمت: ۰.۳۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۳.۳۶ درصد کاهش

۷-  کاردانو

قیمت: ۰.۳۹۲۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱.۳۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۰ درصد کاهش

۸ – دوج کوین

قیمت: ۰.۰۹۱۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۷۹ درصد افزایش

۹-  سولانا

قیمت: ۲۳.۳۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۱۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۳۳ درصد کاهش

۱۰ -پولکا دوت

قیمت: ۶.۶۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۷ درصد افزایش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.