جزئیاتی از بندهای عجیب قرارداد استقلال با کاوه رضایی!

ماجرای قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال همچنان با حواشی و زاویه‌های جدیدی همراه است؛ حواشی‌ای که باعث می‌شود تا قرارداد او با استقلال عجیب‌تر از قبل شود.

به گزارش تازه‌نیوز، ترکش‌های عقد قرارداد کاوه رضایی با استقلال و فسخ قرارداد این بازیکن با آبی‌پوشان پایتخت، همچنان یکی از معضل‌های مدیران باشگاه استقلال است. مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال تراکتور در حالی که قرار بود در شروع فصل جاری در جمع آبی‌پوشان پایتخت حضور پیدا کند، در نهایت سر از تراکتور درآورد. او قرار بود در نیم‌فصل دوم به استقلال بیاید، اما همچنان وضعیت این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست مقصد آینده رضایی کدام تیم خواهد بود؟

به نقل از ایسنا، پر بودن لیست استقلال، یکی از موانع استقلالی شدن رضایی در نیم‌فصل اول و دوم بود. او در اول فصل به علت پر بودن لیست بزرگسالان استقلال راهی تراکتور شد، اما نتوانست عملکرد خیلی خوبی در ابتدای حضور خود در جمع سرخ‌پوشان تبریزی داشته باشد. کاوه در اواخر نیم‌فصل اول گام به گام عملکرد بهتری از خود نشان می‌داد، اما در نهایت قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرد تا به استقلال بازگردد، اما لیست استقلال در نیم‌فصل دوم هم کامل بود و کاوه باز هم به استقلال نیامد و به گفته‌ی یکی از مدیران باشگاه استقلال، کاوه بدون بازی برا این تیم، می‌تواند ۲۰ میلیارد تومان از استقلال غرامت بگیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.