گاف وزیر دولت رئیسی باعث حمله به رهبری شد +عکس

گاف عجیب مهرداد بذرپاش در توئیتر موجب حمله به رهبری شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از رویداد۲۴، صفحه منتسب به مهرداد بذرپاش وزیر جوان دولت در توئیتر با انتشار یک تصویر از دیدار دختران نونهال با رهبر انقلاب در توییتی نوشت:

توییت بذرپاش خانه پدری

 این توئیت احساسی با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه بوده و موجب تمسخر وی شد. کج سلیقگی و بی توجهی وزیر تازه کار باعث شد تا برخی این توئیت را دستاویز حمله و هتاکی به رهبر انقلاب قرار دهند.

این مطالب را هم ببینید:

به گزارش رویداد۲۴ فیلم خانه پدری فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۸۹ ایران است. این فیلم که در دی ۱۳۹۳ اکران آن آغاز شده بود به دلیل وجود یک صحنه خشن با مشکلاتی در اکران روبرو و در روز اول اکران عمومی از پرده پایین کشیده شد. اما پس از پنج سال فیلم خانه پدری با اصلاحاتی جزئی و با رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ مجدداً در سینما‌های ایران اکران شد.

این فیلم که قصه اتفاق‌های یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ (اوایل حکومت رضا شاه) تا ۱۳۷۹ روایت می‌کند با بازیگرانی همچون متین کتکی، مهدی هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی و… در چند اپیزود ساخته شده و مسائل و مشکلات زنان ایران را در هفتاد سال اخیر به تصویر کشیده‌است.

داستان فیلم روایت یک خانواده است که دختر خانواده به واسطه سوءظن رابطه نامشروع با جوانی از سوی پدر و برادرش در زیرزمین کشته و چال می‌شود و این شروع یک داستان پر پیچ و خم در سه دوره زمانی است.

مخالفان و منتقدین این فیلم، بر این عقیده هستند که این فیلم تصویری خشن و نادرست از ایران و فرهنگ ایرانی نشان می‌دهد. این درحالی است که بسیاری معتقد هستند که این سنت و فرهنگ تا همین حالا هم در برخی از خانواده‌ها و شهر‌های ایران وجود دارد و باعث مرگ دختران کشورمان می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.