نزاع خیابانی در ری به قتل یک جوان انجامید

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری جوان ۲۳ ساله که در نزاع و درگیری، فردی ۲۹ ساله را در محدوده کهریزک به قتل رسانده بود در کمتر از چند ساعت خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد روز جاری ساعت ۰۲۰۰ در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری بین ۲ جوان در یکی از خیابان های محله “کهریزک”، به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۰کهریزک به محل مورد نظر اعزام شدند.

به نقل از ایرنا، وی خاطر نشان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک جوان ۲۳ ساله در پی یک نزاع خیابانی بر اثر ضربه چاقوی جوان ۲۹ ساله ای از ناحیه ران پا به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

سرهنگ جلیلیان یادآور شد: با تحقیقات گسترده اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۰ کهریزک توانستند قاتل را که در مخفیگاهش در اطراف شهر شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در کمتر از چند ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل پس از درگیری با مقتول با ضربه چاقو اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان اظهار داشت: متاسفانه فقدان مهارت های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این گونه اتفاقات شوم می گردد که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را با آینده ای تاریک و تباه روبه رو می سازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.