حمله‌ها به بیانیه خاتمی ادامه دارد؛ خودش را نخود آش می‌کند!

نماینده رفسنجان گفته خاتمی با بیانیه دادن می‌خواهد خودش را نخود آش کند و بگوید من هم شریکم.

به گزارش تازه‌نیوز، حسین جلالی نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در واکنش به بیانیه سیدمحمد خاتمی و خصوص «توصیه او به حاکمیت برای اصلاح حکمرانی»، می‌گوید: زمانی که کاری در کشور انجام می‌شود، این را نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی آنچنان در حکمرانی و حاکمیت خودش مسلط است که می‌تواند بر اساس مقتضیات و مطالبی که به نفع نظام سیاسی کشور است، تصمیم‌گیری کند بنابراین رهبری به صلاح دانستند که افرادی که در این آشوب‌ها که توسط غول‌های رسانه‌ای دنیا ایجاد شده و جوانان ما را دچار غفلت کردند و آنها را در تور ناامنی گرفتار کردند. خب بعد از ایجاد آرامش، دیگر این افراد هم نادم و پشیمان هستند و کشور هم به امنیت و آرامش خودش دست پیدا کرده است؛ از همین رو به مصلحت دیدند به مناسبت ایام پر برکت ولادت امیرالمومنین، عده ای از این افراد آزاد شوند.

خاتمی با بیانیه دادن می‌خواهد خودش را نخود آش کند و بگوید من هم شریکم

به نقل از رویداد۲۴، او ادامه داد: اینها فکر می‌کنند با بیانیه دادن می‌توانند خودشان را نخود آش کنند و بگویند ما هم شریک هستیم. یعنی می‌خواهند اعلام کنند که ما بودیم که مثلا چنین شرایطی را فراهم کردیم و فشار‌ها و تهدید‌های ما بود که باعث چنین تصمیماتی شده است. رطب‌خورده را کی می‌توان منع رطب کرد! این‌ها خودشان عامل و باعث و بانی اغتشاشات هستند. همین افراد باعث شدند جوانان طفل معصوم در درگیری‌ها باشند، حالا چطور دایه مهربان‌تر از مادر شدند و بیانیه می‌دهند؟ این بیانیه‌ها مصرف داخلی دارد و نه دلشان برای جوانان سوخته و نه برای مملکت. این‌ها دلشان برای خودشان سوخته و می‌خواهند خودشان را مطرح کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خاتمی با انتشار این بیانیه‌ها می‌خواهد بگوید ما هم در صحنه هستیم، گفت: می‌خواهند بگویند ما هستیم و نفس می‌کشیم و کارمان هم مثلا اثرگذار بوده است. از این جهت این بیانیه‌ها اثر اجتماعی ندارد و دل‌خوش‌کنی برای خودشان است؛ بنابراین به نظرم این بیانیه فقط مصرف داخلی و جناحی دارد. این‌ها در فتنه ۸۸ بیانیه ندادند، چون وسط گود بودند نمی‌توانستند، اما حالا، چون پشت صحنه هستند و دستشان رو نشده است، می‌توانند بیانیه دهند. اما در برخی جا‌ها که دستشان رو می‌شود، بیانیه نمی‌دهند.

جلالی در پاسخ به این سوال که «سیدمحمد خاتمی در بیانیه خود سخنی از براندازی و عبور از جمهوری اسلامی مطرح نکرده و صرفا خواستار اصلاح امور و حکمرانی است»، گفت: این را همیشه بدانید که شیطان هم وقتی می‌خواهد کاری کند، اگر مستقیم بگوید می‌خواهم افساد کنم کسی نمی‌پذیرد. در آیه ۱۴ سوره بقره هم آمده است که وقتی به آنها می‌گوییم در زمین فساد نکنید، میگویند ما برای اصلاح آمده‌ایم! اصلا این حرف منافقان و کلام شیاطین است که وقتی می‌گوییم باباجان افساد و فتنه نکنید، گفتند ما دنبال اصلاحات سیاسی و اجتماعی هستیم. خب اگر از اول بگویند به دنبال براندازی آمده‌ایم معلوم است که خودشان، خودشان را حذف می‌کنند بنابراین بدانید که دشمنان همواره سعی می‌کنند خودشان را پشت الفاظ قشنگ پنهان کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.