حمله به موسوی و خاتمی: با امام و رهبری مشکل دارند!

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: «بیانیه اخیر موسوی مسئله جدیدی نداشت و پیش از اینها معلوم بود که او اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، بیانیه اخیر میرحسین موسوی نشان داد او رسما خط خود را از انقلاب اسلامی جدا کرده است و می‌کوشد فضای سیاسی را ملتهب کند.

احمد کریمی اصفهانی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، به «نامه‌نیوز» گفت: «بیانیه اخیر موسوی مسئله جدیدی نداشت و پیش از اینها معلوم بود که او اعتقادی به نظام جمهوری اسلامی ندارد. قانون اساسی ما بر اساس مبانی اسلامی تدوین شده است و رأی مردم را پشتوانه خود دارد و اینکه فردی بگوید باید قانون اساسی جدیدی نوشت و به سمت نظمی نو حرکت کرد، مشخص است که اعتقادی به نظام ندارد. آقای خاتمی هم نزدیک به موسوی شده است. اینها نه فقط با امام و رهبری بلکه با قرار داشتن اسلام در نظام سیاسی مشکل دارند».

او ادامه داد: «تردید نکنید که بیانیه‌ موسوی با هماهنگی کشورهای غربی و ضدانقلاب نوشته است. حرف ضدانقلاب در بیانیه این دو مشاهده می‌شود و این مسئله پوشیده‌ای نیست. دشمنان نظام در یک مسئله وحدت دارند؛ آنکه اسلام از نظام سیاسی کنار گذاشته شود اما خواسته‌ها هیچ زمانی محقق نمی‌شود زیرا این کشور اسلامی است و بیش از 98درصد مردم گفته‌اند که اسلام را می‌خواهیم. جالب این است که اینها در بیانیه‌های خود حرف از مردم می‌زنند؛ در صورتی که مردم با جان و دل این نظام را می‌خواهند و ضدانقلاب در هر شکلش همیشه در اقلیت بوده است».

بیشتر بخوانید:

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «دشمنان در ماه‌های اخیر همه سعی خود را به کار گرفتند تا نظام را ساقط کنند و تصور می‌کردند این‌بار دیگر پیروز خواهند شد اما باز هم دیدیم که شکست خوردند. واقعا شرایط کنونی شبیه به جنگ احزاب است. اکنون می‌بینیم که کشورهای متعددی علیه نظام اسلامی ایستاده‌اند اما می‌دانیم که اسلام پیروز است. دشمنان 44سال است که شکست می‌خوردند و بار دیگر هم شکست خوردند».

او همچنین بیان کرد: «غربی‌ها در حوزه‌های نظامی و امنیتی کاملا مغلوب شدند. فقط می‌ماند حوزه اقتصادی که در آن هم شکست خورده‌اند. گرچه تحریم‌ها فشار زیادی بر مردم آورد اما در نهایت دیدیم که امور مدیریت شد. آنها تصور می‌کردند می‌توانند سپاه را در لیست تروریستی خود قرار دهند که اگر این کار را می‌کردند گور خود را کنده بودند اما ترسیدند زیرا می‌دانستند که ما هم مقابله به مثل می‌کنیم که در نهایت هم عقب‌نشینی کردند».

کریمی اصفهانی در پایان گفت: «امروز خاتمی و موسوی همگام را ضدانقلاب حرکت می‌کنند و سعی می‌کنند بر موجی که از بیرون کشور راه افتاده سوار شوند اما مثل همان خارج‌نشین‌ها شکست می‌خورند. این دست‌وپازدن‌ها نشان از ورشکستگی آنها دارد. من از آقای خاتمی تعجب می‌کنم که چرا این گونه رفتار می‌کند؟ او که لباس پیغمبر بر تن دارد، چرا علیه نظام اسلامی بیانیه می‌نویسد؟ هرچند مطمئن باشید مردم با حضور پرشورشان در 22بهمن پاسخ دندان‌شکنی به تمام دشمنان نظام در هر شکلی که هستند، خواهند داد».

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.