مهدی قایدی از استقلال می‌رود؟

درخشش فوق ستاره بوشهری تیم استقلال طی هفته‌های اخیر بار دیگر او را به درب خروجی باشگاه نزدیک کرد!

به گزارش تازه‌نیوز، ستاره ریزنقش جنوبی تیم استقلال که درخشش خود در ترکیب این تیم را دوباره و از بازی استقلال مقابل تراکتور (در چارچوب مسابقات جام حذفی) آغاز کرد (…و توانست ۲ پنالتی در وقت‌های اضافه بازی ۱۲۰ دقیقه ای بگیرد) تا زمینه‌ساز برد و صعود استقلال شود حالا بار دیگر مورد توجه تیم های خارجی قرار گرفته است.

به نقل از خبرورزشی، مهدی قائدی که با قراردادی هر ۸۵۰ هزار یورویی به استقلال برگشته و در حال حاضر بازیکن قرضی تیم شباب الاهلی در این تیم به شمار می رود بار دیگر همچون روزهای اوجش در لیگ برتر نوزدهم مورد توجه تیم های خارجی قرار گرفته است.

از افراد مطلع در کشور امارات خبر می‌رسد برخی تیم های حوزه خلیج فارس با کسب اطلاع از شرایط این بازیکن دست به جیب شده و با باشگاه شباب الاهلی وارد مذاکره شده‌اند تا در پایان قرارداد قرضی یک ساله قائدی با باشگاه استقلال این بازیکن را به صورت قرضی از این تیم به خدمت بگیرند! گرچه این انتقال در صورتی اتفاق می افتد که باشگاه استقلال قرارداد قرضی قائدی را تمدید نکند که با توجه به گرانی قیمت ارز و مشکلات مالی باشگاه استقلال بعید نیست مدیران فعلی این مجموعه قید تمدید قرارداد مهدی قائدی را بزنند. بازیکنی که همین حالا با قیمت فعلی ارز قراردادتش ۳۶میلیارد تومان ارزش دارد.

البته از نزدیکان به این بازیکن شنیده می شود قائدی خودش دوست دارد در تهران و کنار خانواده خود و همسرش زندگی کند! با این وجود قطعا ماه های آینده ماه های پر التهابی برای هواداران استقلال است چرا که خیلی از طرفداران این تیم امیدوارند که با مهدی قائدی فصل آینده لیگ برتر را هم برگزار کنند و بسیاری از همین حالا برای باشگاه آلارم می فرستند که به فکر تمدید قرارداد این بازیکن باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.