آخرین خبر از نقل‌وانتقالات استقلال/ فتح‌الله‌زاده قول ۲ بازیکن خارجی را داد

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط اخیر این تیم صحبت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و قطعا فاصله امتیازی تیم ما با رقبا کم‌تر از این خواهد شد. تیمی داریم که یکدل و با انگیزه کار می کند و من از تیمم ممنونم که از لحظه اول تا آخر بازی در زمین دونده و جنگنده و البته با غیرت بازی می کنند. با همه این ها قطعا ما نیاز به تقویت داریم و به زودی این اتفاق انجام می شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه افزود: دو بازیکن که سابقه بازی در تیم های مطرح اروپایی داشتند را به آقای ساپینتو معرفی کرده بودم اما ایشان گفتند چون الان تیم خوب بازی می کند برای جذب بازیکن عجله نکنیم و بازیکنی را بگیریم که فراتر از این نفرات باشد. من هم به عنوان مدیر عامل باشگاه، پیشنهاد ایشان را پذیرفتم و گفتم شما هر وقت بازیکنی را به ما معرفی کنید، آمادگی جذب او را داریم و الان هم منتظر هستیم تا آقای ساپینتو بازیکن خوبی را به ما معرفی کنند تا برای جذب شان اقدام کنیم.

به نقل از خبرورزشی، فتح‌الله‌زاده در خصوص خواسته هواداران استقلال مبنی بر تمدید قرارداد با ستاره های این تیم گفت: ما فصل آینده در بازی های آسیایی حضور داریم و قطعا به یک تیم مقتدر نیاز داریم. به همین دلیل به دنبال تمدید قرارداد با ستاره های تیم هستیم و حتما تیمی را می بندیم که آماده بازی های پر قدرت در بازی های آسیایی باشد. قرارداد محبی و قایدی را هم تمدید خواهیم کرد، ضمن این که از الان به فکر جذب بازیکنان آماده برای فصل بعد استقلال خواهیم بود. می دانم که همیشه هواداران استقلال به دنبال یک تیم قوی هستند و این حق آن ها است و قطعا تمام تلاشم را خواهم کرد تا تیمی را برای بازی های آسیایی به هواداران معرفی کنیم که بهترین نفرات در آن حضور داشته باشند. البته الان هم نفرات خیلی خوبی در تیم داریم اما قطعا تقویت استقلال یکی از نیازهای اصلی تیم ما است که با نظر سرمربی تیم انجام خواهیم داد.

مدیر عامل استقلال در ارتباط با جدایی آمانوف و بازی کردن این بازیکن برای نسف قارشی اظهار داشت: آقای ساپینتو اعتقاد داشتند که آمانوف بازیکن آماده ای نیست و به همین دلیل او را در لیست تیم قرار نمی دادند. ساپینتو به عنوان سرمربی تیم این حق را داشت که ترکیب و لیست خود را انتخاب کند و چون اعتقادی به آمانوف نداشت، ما نمی توانستیم بگوییم چرا به او بازی نمی دهد؟ اما به هر حال با توجه به این که این بازیکن بدون هماهنگی ایران را ترک کرده، باشگاه استقلال از آمانوف شکایت خواهد کرد و پیگیر این پرونده خواهیم شد.

فتح‌الله‌زاده در ارتباط با بازی پیکان گفت: ما کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم که خوشبختانه همه در شرایط خوبی قرار دارند و تلاش شان بر این است که در این بازی هم به برتری برسند که امیدوارم این اتفاق با تلاش جمعی رقم بخورد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.