زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم برگزار می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، سهیل مهدی جمعه شب در گفت و گوی تلویزیونی، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که بتوانیم در نیمه خردادماه سال آینده لیگ برتر را تمام می‌کنیم. تیم‌ها فرصت خوبی برای استراحت و ترمیم دارند تا برای لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه نمایندگان کشورمان با آمادگی بهتری وارد مسابقات شوند.

وی با اشاره به اینکه در دیدار مس کرمان و استقلال اتفاق خاصی در زمین نیفتاد، گفت: این دیدار به لحاظ فنی مشکلی نداشت و تنش هایی بین دو نیمکت بود و نباید دامن می‌زدند اما این تنش‌ها قابل مدیریت بود. همزمان با من گزارش ناظر بازی تنظیم و تقدیم مقام‌های قضایی شد و منتظریم آرا اعلام شود.

به نقل از ایرنا، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: شهرآورد هفته بیست و هفتم برگزار خواهد شد و برنامه بعد از عید را اعلام نکردیم. باید در زمینه حضور تماشاگران تصمیم گیری شود.

وی درباره بازی دوستانه سپاهان و زنیت، گفت: این بازی قبل از قرعه‌کشی لیگ هماهنگ شده بود و هیچوقت به تقابل پرسپولیس و سپاهان و رقابت آنها در جدول فکر نکرده بودیم. از طرفی باشگاه زنیت یک تیم در کلاس اروپاست و می‌تواند برای فوتبال ما آورده داشته باشد. از طرفی ما در برنامه‌ریزی فشار را به سپاهان وارد کرده‌ایم.

مهدی یادآور شد: لیگ متناسب با نتایج فولاد در آسیا، هفته بیست و سوم تا ۱۰ فروردین برگزار خواهد شد. این مدل پیشنهادی را در فدراسیون و سازمان لیگ تقدیم هیات رئیس فدراسیون فوتبال کردیم تا تصمیم نهایی بگیرند و قهرمانان فصل گذشته و آینده با ترکیبی از رتبه یک تا چهار سهمیه را داشته باشند. از چهار تا دو سهمیه و بدبینانه ترین حالت ۲ به اضافه دو خواهد بود که سهمیه تقسیم خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.