مرگ دردناک کودک ۸ساله در بازی سگ دعوا!

کودکی ۸ ساله در جریان بازی خطرناک سگ‌ دعوا هدف گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

به گزارش تازه‌نیوز، این حادثه در روستای رحمانیه بردسکن واقع در استان خراسان رضوی اتفاق‌افتاد. ماجرا از این قرار بود که تعداد زیادی از جوانان روستا برای بازی سگ دعوا جمع شده بودند. در این میان چند نفر نیز اسلحه شکاری به‌دست داشتند و گاهی تیراندازی می‌کردند.

به نقل از همشهری، یکی از افراد مسلح بعد از شلیک گلوله، وقتی می‌خواست فشنگ در اسلحه‌اش قرار دهد ناگهان دستش روی ماشه رفت و شلیک کرد. گلوله شلیک شده ناخواسته به پسر ۸ساله‌ای که آنجا حضور داشت اصابت کرد و جان او را گرفت.

به‌دنبال این حادثه تلخ، پرونده‌ای قضایی در این‌باره تشکیل و تحقیقات آغاز  شد. عباس درودی‌نیا دادستان بردسکن در این‌باره گفت: به‌دنبال وقوع این حادثه ۸نفر بازداشت شدند و ۵قبضه سلاح شکاری نیز از آنها کشف و توقیف شد.

او درباره چگونگی جان‌باختن کودک ۸ساله گفت: زمانی که متهم اصلی قصد تعویض خشاب را داشت، ناگهان گلوله شلیک شده و به این کودک اصابت کرد که تحقیقات در این‌باره ادامه دارد و تمامی مسئولان محلی که در این حادثه قصور داشته باشند با آنها برخورد جدی خواهد شد.

او در ادامه گفت: بخشداران، دهیاران و نیروهای انتظامی باید قبل از برگزاری این حرکات از برگزاری آن جلوگیری و یا گزارش آن را به مراجع ذیصلاح اعلام کنند. در این رابطه پرونده‌ای در دادسرا تشکیل شده است و مقصران و قاتل این کودک بازداشت شده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.