مسئولی که راهپیمایی ۲۲ بهمن را شرط رتبه‌بندی معلمان کرد، برکنار شد؟

انتشار نامه یکی از مناطق آموزش و پرورش استان‌ها درباره امتیاز شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای رتبه‌بندی معلمان با واکنش‌های بسیاری همراه شد، آموزش و پرورش از برکناری رئیس این منطقه خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، تسنیم نوشت: در روزهای اخیر نامه‌ای از سوی یکی از ادارات مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منتشر شد که بر ضرورت حضور فرهنگیان در راهپیمایی 22بهمن و احتساب امتیاز آن در رتبه‌بندی و ارزشیابی فرهنگیان تاکید داشت.

این موضوع با انتقادات و واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی روبه رو شد.

هم‌اکنون آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای درباره نامه صادر شده از برکناری رئیس آموزش و پرورش منطقه مربوطه خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به اطلاع می رساند نقش ممتاز، تاریخی و بی‌بدیل معلمان در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی مخصوصاً در شکل‌گیری، پیروزی و مسیر چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

تقدیم هزاران دانش آموز و فرهنگی شهید، حضور فعال و خودجوش فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور پرشور و مستمر در راهپیمایی‌ها، دلدادگی این قشر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)، مراسمات اعتکاف دانش آموزی و فرهنگی، همگی گوشه‌ای و گواه این ادعا بر پیشتازی مجموعه آموزش و پرورش در صیانت و انتقال ارزشهای دینی و انقلابی است.

این مطالب را هم ببینید:

معلمان ایران اسلامی با سابقه‌ درخشان و تاریخی خود در پاسداری از باورها و ارزش‌های دینی و انقلابی، همچنان در خط مقدم این انقلاب شکوهمند بوده و هستند؛ آنچه که امروز در این مسیر یادگرفته‌ایم از همت و اراده معلمان بوده و بار دیگر شاهد حماسه آفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود.

فلذا این حماسه آفرینی، نیاز به ارزشیابی و ملاک برای رتبه بندی نبوده و نگارش چنین نامه و درخواستی سطحی، ناشی از عدم شناخت درست مسأله، عدم رعایت قوانین اداری در این زمینه و خدشه‌دار کردن ارزش‌ها و مبانی انقلاب و بی‌احترامی به شأن معلمان منطقه انزل است.

ضمناً به اطلاع فرهنگیان منطقه انزل می‌رساند جایگزین رئیس اداره مشخص و به زودی معرفی خواهد شد.

رتبه بندی ۲۲ بهمن

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.