رکوردزنی جدید؛ دلار ۴۶ هزار تومان را رد کرد!

پس چند روز که دلار بین ۴۳ تا ۴۵ هزار تومان در نوسان بود، امروز یکشنبه بیست سوم بهمن ۱۴۰۱ به آرامی مرز ۴۶ هزار تومان را رد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، دلار قصد آرام گرفتن ندارد و پس از چند بار دور خیز به سمت بالا، یکی دو هفته در مرز ۴۵ هزار تومان توقف کرده بود. حالا امروز تابلوی صرافی‌ها دلار فردایی را ۴۶ هزار تومان نشان دادند و روند صعودی دارد، چون در ساعاتی از این عدد هم عبور کرد. نشانه‌ها حاکی از توقف ناپذیری دلار دارند.

به نقل از دیدارنیوز، بازار طلا هم همین حالت را دارد و مثل همیشه شانه به شانه دلار حرکت می‌کند. بر اساس گزارش‌ها سکه بهار آزادی هم ۲۵ میلیون را رد کرد و تا ۲۵ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان هم فروخته شد.

این مطالب را هم ببینید:

پس از حرکت دلار به سمت ۴۰ هزار تومان و تب و تاب بازار و واکنش‌های طبیعی فعالان اقتصادی، رییس جمهور، رئیس بانک مرکزی را عوض کرد و رییس جدیدِ بزرگترین نهاد مالی کشور، قول داد ضمن کنترل صعود قیمت ارز، با تزریق به هنگام دلار به بازار، قیمت آن را به عقب بازگرداند، اما همانگونه که کارشناسان پیش بینی کرده بودند، بازار زبان زور و دستور را نمی‌فهمد و گویی باید شاهد سقوط روزانه ارزش ریال باشیم.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.