مدارس این مناطق فردا دوشنبه ۲۴ بهمن تعطیل شد

در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه ۲۴ بهمن غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد. کلیه مدارس مقطع ابتدایی و مراکز پیش دبستانی و مقطع متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان ها در نوبت صبح البرز و آبیک غیر حضوری است.

به گزارش تازه‌نیوز، در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه ۲۴ بهمن غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.

ستاد بحران شهرستان های البرز و آبیک با صدور اطلاعیه هایی جداگانه اعلام کردند با توجه به کاهش دما و برودت هوا، یخبندان بودن معابر و خیابان ها و به دلیل کاهش مصرف گاز و جلوگیری از افت فشار گاز، روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه، کلیه مدارس مقطع ابتدایی و مراکز پیش دبستانی، مراکز سنجش بدو ورود به دبستان و مقطع متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان ها در نوبت صبح غیر حضوری و در شبکه شاد، آموزش ها پیگیری و انجام خواهد شد.

به نقل از فارس، بر اساس این اطلاعیه مراکز و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان هم غیر حضوری می باشند.

طبق اعلام ستاد مدیریت بحران در صورت ادامه بارش برف و برودت هوا، صبح فردا نسبت به تعطیلی مدارس شیفت بعد از ظهر اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

هم‌چنین روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه تعطیل است و کلاس‌ درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

صفی الله کرامتی  گفت: به علت بارش برف و برودت باران مدارس استان زنجان روز دوشنبه تعطیل است.

وی ابراز کرد: به پیشنهاد اداره کل آموزش پرورش و فرمانداران بجز شهرستان طارم مدارس ابتدایی و متوسط اول و دوم تمامی شهرستانها در شیفت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: مدارس متوسطه دوم در شهرستان ماهنشان و شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره بصورت حضوری برگزار می‌شود.

با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا و طبق اعلام آموزش و پرورش، کلیه مدارس رباط کریم، پرند و نصیرشهر در تمامی مقاطع در نوبت صبح، روز دوشنبه غیر حضوری است.

بر اساس اعلام آموزش رباط کریم آموزش دانش آموزان در بستر شبکه شاد خواهد بود و تصمیم گیری برای وضعیت مدارس در نوبت عصر نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

رضا شیرزادی اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا و بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، مدارس گروه صبح کلیه مقاطع تحصیلی شهرستانهای صحنه، سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور و بخش‌های دینور و بیستون، فردا(دوشنبه) به صورت غیرحضوری و در بسترشاد تشکیل خواهد شد.

شیرزادی افزود: مدارس سایر نقاط استان طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: بارش برف مدارس نوبت عصر امروز(۲۳ بهمن) این شهرستانها را هم غیرحضوری کرده بود.

ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر و به منظور مدیریت مصرف سوخت، تدریس در مدارس تمام مقاطع تحصیلی بخش بسطام در روز دوشنبه، ۲۴ بهمن ماه غیرحضوری برگزار می‌شود.

جلالی افزود:مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهر شاهرود نیز از ساعت ۹ صبح فعال می‌شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.