نقشه هولناک مجلس برای بازار ارز/ قیمت دلار تا عید ۷۰ هزارتومان می‌شود؟

حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا به شدت از مجلس و دولت انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، حسن بیادی در رابطه با برخی اخبار درمورد تصویب طرح صیانت اظهار کرد: طرح صیانت از فضای مجازی باید بیست سال پیش تدوین و اجرا می شد. این طرح در این زمان که فضای مجازی وارد زندگی روزمره مردم و کسب و کار آنان شده، بدون مشارکت و نظرات و رضایت آنان بی فایده و بی خاصیت است. در واقع، یک نوع جریان سازی برای گول زدن و مشغول کردن مردم است، چراکه اینترنت چندین ماه است که فیلتر شده و اکثر نمایندگان و دیگر مسئولین در قوای سه گانه و خانواده آنان از VPN استفاده می کنند.

به نقل از انتخاب، بیادی با بیان اینکه مجلس به فروپاشی حقوقی رسیده، گفت: نمایندگان این دوره مجلس جایگاه خود را در بین مردم از دست داده اند. مجلس خود دیگر در نظارت اثرگذار موفق نیست و فقط به دنبال دولت راه افتاده، آن هم دولتی که توان اداره کشور را ندارد.

این چهره سیاسی اصولگرا تاکید کرد: متاسفانه تصمیم‌سازان ما متأثر از باندهای نفوذی متصل به قدرت و ثروت هستند بطوری که مردم شک می کنند نکند در کشور ما فراماسونری شکل گرفته و در ساختار و سازمانهای اداری و اجرایی نفوذ کرده است. در همین راستا، هرچه مسئولین طراز اول به مردم وعده و قول میدهند برعکس میشود مانند قیمت دلاری که آقایان برای ۵ هزارتومان شدن آن در دولت قبل خجالت می کشیدند، اما الان که در زمان خودشان ۴۵ هزارتومان شده خجالت نمی کشند؛ شاید در نظرشان این باشد تا ابتدای نوروز قیمت دلار را به ۶۹ هزارتومان برسانند و سپس دم از توسعه و پیشرفت هم بزنند.

او درباره راهکار برون رفت از شرایط فعلی خاطرنشان کرد: متاسفانه پروژه نفوذ دشمن، این توان را از مسئولین تصمیم ساز ما گرفته و تحریمها هم مزید بر علت شده است. از طرف دیگر، با مدیریت جزیره‌ای نمی شود این کشور پر قدرت همراه با مردمانی سخت کوش و ایثار گر را اداره کرد.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: دشمن تمام پروژه‌های خود را از طریق جنگ نرم به انجام رسانده و تا حدودی نتیجه هم گرفته است، مقام معظم رهبری از ابتدای تصمیم منحوس استکبار جهانی در این زمینه هشدارهای گوانگون در زمان های مختلف بیان کردند ولی مسئولین ما یا خواب بودند یا درک و فهم این موضوع را نداشتند. درحال حاضر اگر بخواهیم به اهداف نظام پایبند و آنها را محقق کنیم لازم است که به به مردم و حقوق شهروندی آنان احترام بگذاریم و با آنان مهربان باشیم زیرا ریشه‌ عموم نارضایتی‌ها در نادیده ‌شدن خوبان و حذف مردم از سپهر سیاسی و نیز بکارگیری نابلدان و ناکارامدان است. برخی تصمیم سازان کشور آنقدر شیفته قدرت شدند که آتش زیر خاکستر را نمی بینند.

وی در پایان راهکار مقابله با جنگ نرم را بصیرت افزایی دانست و گفت؛ تکیه به خداوند و رعایت تقوا و همجنین بصیرت‌افزایی ، تقویت همبستگی و توسعه تعلقات ملی و مذهبی ، شایسته‌ سالاری ، تقویت امید و دلخوش و آرامش در جامعه و توجه جدی به آموزش و تربیت دانش آموزان و دانشجویان بعنوان سرمایه‌های‌ ملی و آینده‌ساز به حل سریع تر مشکلات امروز کمک می کند علاوه بر این داشتن باور حقیقی به نقش جوانان و مخصوصا بانوان ، تسهیل معضلات ازدواج و مسکن جوانان و ایجاد اشتغال با توسعه سازمانها و شرکتهای تولیدی خصوصی با تسهیلات ویژه ،، کاهش جدی و معنادار فاصله‌های غیر ضروری و غیر لازم میان مردم و مسئولین.و مبارزه با فساد خانمان برانداز اداری و از همه مهمتر گوش فرادادن و عملیاتی نمودن دقیق برهنمودها و نصایح و اوامر مقام معظم رهبری می تواند راهگشا باشد.در پایان مصاحبه خود را مزین مینمایم به فرمایشات گهربار حضرت امام جعفرصادق علیه‌السلام:

عَنْ عَمَّارِ بْنِ أَبِی الْأَحْوَصِ عَنْ أبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام قَالَ: لَا تَخْرَقُوا بِهِم‏، أَ مَا عَلِمْتَ أَنَّ إِمَارَهَ بَنِی أُمَیَّهَ کَانَتْ‏ بِالسَّیْفِ وَ الْعَسْفِ وَ الْجَوْرِ وَ أَنَّ إِمَارَتَنَا بِالرِّفْقِ وَ التَّأَلُّفِ وَ الْوَقَارِ وَ التَّقِیَّهِ وَ حُسْنِ الْخُلْطَهِ وَ الْوَرَعِ وَ الِاجْتِهَادِ فَرَغِّبُوا النَّاسَ فِی دِینِکُمْ وَ فِیمَا أَنْتُمْ فِیهِ.

*حضرت صادق علیه السلام به عمّار فرمود: شما (در دیندار کردن افراد) به مردم فشار نیاورید. مگر نمى‏ دانى که فرمانروایى دولت بنى امیه به زور شمشیر و فشار و ستم بود، ولى فرمانروایى ما با نرمى و مهربانى و متانت و تقیه و حسن معاشرت و تقوی و تلاش (در امور دین و دنیای مردم) است، پس کارى کنید که مردم به دین شما و مسلکی و کاری که دارید، رغبت پیدا کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.