شرط یحیی گل‌محمدی برای هدایت تیم ملی

ممکن است، فدراسیون فوتبال یک مربی ایرانی را جانشین کارلوس کی‌روش کند و ممکن است، آن مربی ایرانی یحیی گل محمدی باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در مصاحبه خبری پیش از بازی با هوادار در مورد مربی تیم ملی صحبت کرد و به نظر می‌رسد، صحبت‌های وی شرطش برای هدایت تیم ملی بود. به خوبی می‌دانیم، در صورتی که فدراسیون فوتبال بخواهد، از بین گزینه‌های ایرانی مربی انتخاب کند، به طور حتم یکی از گزینه‌ها یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

سرمربی تیم پرسپولیس امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار در مورد مربی ایرانی برای تیم ملی صحبت کرد و گفت: «دو بار در این مورد صحبت کرده‌ام. با توجه به وضعیت موجود و شرایط فعلی مربی ایرانی می‌تواند خیلی کمک‌ حال تیم ملی ایران باشد به این شرط که حمایت شود. باید مثل کی‌روش از مربی ایرانی هم حمایت کنیم. ۹-۱۰ سال امکانات خوبی به کی‌روش دادیم و باید به مربی ایرانی هم چنین امکاناتی بدهیم. کی‌روش زحمات زیادی برای تیم ملی کشید. از او ممنون هستیم. تأثیرات خاص خودش را در فوتبال ما گذاشت ولی در مقطع فعلی می‌توانیم به مربی ایرانی اعتماد کرده و شرایطی را برای او فراهم کنیم تا با در اختیار گرفتن امکانات خوب با توجه به شناختی که از فوتبال کشورمان دارد به تیم ملی ایران کمک کند.»

به نقل از خبرورزشی، با توجه به این گفته‌ها یحیی گل‌محمدی در صورتی هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت که فدراسیون فوتبال از وی حمایت کند و اینطور نباشد که مثل دفعات گذشته بعد از یک تورنمنت مربی تیم ملی را کنار بگذارد. فدراسیون فوتبال پیش‌تر امیر قلعه‌نویی را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کرد اما زمانی که تیم ملی در جام ملت‌ها و در ضربات پنالتی حذف شد، امیر قلعه‌نویی از کار برکنار شد. هم چنین علی دایی هم در میانه‌های راه مقدماتی جام جهانی از کار برکنار شد. به نظر می‌رسد در صورتی که فدراسیون فوتبال به این جمع بندی برسد که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ملی شود، شرط این مربی برای قبول هدایت تیم ملی حمایت از وی برای بعد از جام ملت‌ها و یا به عبارت ساده‌تر قرارداد بلند مدت با یحیی گل‌محمدی است.

به نظر می‌رسد برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم چنان باید منتظر بمانیم چون فدراسیون فوتبال گفت؛ دوست ندارد برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.