خانم بازیگر جوان هم معتاد شد! +عکس

هستی مهدوی‌فر در سریال آکتور نقش یک زن معتاد را بازی می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز، سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی که مدتی است پخش آن از شبکه نمایش خانگی شروع شده، در کنار داستان و فضای تازه‌ای که به نسبت دیگر مجموعه‌های این حوزه دارد، از بازیگران نام‌آشنا در قالب متفاوتی استفاده کرده است. یکی از این چهره‌ها که از چهارمین قسمت «آکتور» به سریال می‌پیوندد، هستی مهدوی‌فر است.

مهدوی‌فر که از نوزده سالگی‌اش با سریال «جراحت» کارش را در دنیای تصویر شروع کرد، قرار است در نقش تازه‌ای به سریال آکتور اضافه شود. او که در سینما وتلویزیون  نقش‌های مختلفی را تجربه کرده اینبار در آکتور نه تنها یک نقش بلکه مثل دو کاراکتر اصلی این سریال قرار است نقش‌های مختلفی را ایفا کند.

 

هستی مهدوی‌فر در سریال آکتور

به نقل از برترین‌ها، این بازیگر بعد از حضور در «جراحت» که جزو سریال‌های ماه رمضانی و پرمخاطب بود، در مجموعه تلویزیونی «مادرانه» نقش پر چالشی را ایفا کرد. بازی قابل قبول مهدوی فر در نقش یک دختر نوجوان که درگیر اعتیاد می‌شود، توجه کارگردانان را به سمت این بازیگر معطوف کرد و نقطه آغاز حضور او در سینما شد. فیلم‌های «سوت پایان» نیکی کریمی، «50 کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی و ماجرای «نیمروز؛ رد خون» ساخته محمدحسین مهدویان هم از جمله فیلم‌های مهم این بازیگر در سینماست.

بیشتر بخوانید:

بعد از این تجارب حالا مهدوی‌فر برای اولین بار با «آکتور» قرار است دنیای نمایش خانگی را هم تجربه کند؛ با نقشی که بنا به فضای این سریال قرار است تنها محدود به یک شخصیت نشود و اتفاقات مختلفی را در بربگیرد. قصه «آکتور» درباره دو دوست به نام «علی» (احمد مهرانفر) و «مرتضی» (نوید محمدزاده) است که بازیگران توانمند تئاتر هستند، اما به ناچار و برای کسب درآمد، هنرشان محدود به نقش بازی کردن در جشن‌ها و مراسم ‌افراد ثروتمند برای غافلگیر کردن فرد مورد علاقه‌شان شده است. قسمت اول «آکتور» غافلگیرکننده آغاز شد و دو شخصیت اصلی سریال بسیار خوب و جذاب معرفی شدند. قصه با ترسیم چند موقعیت، مخاطب را با هنر «علی» و «مرتضی» در بازیگری، روش آن‌ها برای کسب درآمد، درگیری‌شان با فقر و مشکلات مالی و روحیات این دو رفیق آشنا و تماشاگر را با آن‌ها همراه کرد. در ادامه هم با پیشنهاد یک پروژه جدید به این دو بازیگر، کنجکاوی لازم برای تماشای ادامه این قصه تا حدی در مخاطبان ایجاد شد.

همچنین می‌توان پیشبینی کرد که مهدوی‌‎فر هم در ادامه قسمت سوم که اشاره شد، قرار است به تیم علی و مرتضی بپیوندد تا به عنوان سومین آکتور این گروه قصه را در کنار بقیه پیش ببرد.

علاوه بر اینها عکس منتشر شده از او در این سریال تصویر دختری آشفته که احتمالاً قرار است باز هم اعتیاد را تجربه کند یا درگیر آن است را نشان می‌دهد، اتفاقی که شاید چندان جدید نباشد به همین خاطر باید دید که این بازیگر جوان اینبار قرار است چه طور از پس این کاراکتر بربیاید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.