جایگاه استقلال و پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از پایان هفته بیستم

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان مورایس خاتمه یافت.

به گزارش تازه‌نیوز، دیدار ۲ تیم سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند و هفتاد و دومین شهرآورد اصفهان را برگزار کردند.

به نقل از تسنیم، زردپوشان اصفهانی این دیدار را با ترکیب پیام نیازمند، مسعود ریگی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، جلال‌الدین علی‌محمدی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، سید محمد کریمی، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و میلسون باربوسا آغاز کردند.

در آن سوی میدان نیز حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، سجاد شوری، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمد سطانی‌مهر، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی ۱۱ بازیکن ترکیب ذوب‌آهن برابر سپاهان را تشکیل دادند.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که بارش شدید باران و شرایط نامساعد جوی، شرایط بازی را تحت تاثیر قرار داده بود و تماشاگران کمی در ورزشگاه حضور داشتند.

این مطالب را هم ببینید:

ذوب‌آهن این دیدار را هجومی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی از جناح چپ سپاهان صاحب یک ضربه کرنر شدند. ذوبی‌ها کرنر را به شکل کوتاه کار کردند و در نهایت ارسال بدون دقت صادقی روی دروازه سپاهان توسط نیازمند مهار شد.

در دقیقه ۵ بازی امید نورافکن روی پاس کات بک مغانو در مرکز محوطه جریمه سپاهان صاحب فرصت شوت‌زنی شد اما حبیب فرعباسی با کف دست توپ را به بیرون فرستاد.

رامین رضاییان در دقیقه ۷ بازی از منطقه کرنر توپ را به شکل خطرناکی به محوطه جریمه ذوب‌آهن فرستاد و توپ پس از رفت و برگشت به جلال علی‌محمدی رسید و ضربه فنی این بازیکن به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

در دقیقه ۹ بازی ذوبی‌ها روی یک ضدحمله سریع صاحب موقعیت شدند و ارسال صدقی در دهانه دروازه سپاهان به اسلامی رسید و این بازیکن با یک بغل پا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۵ محمد دانشگر پیش کشیده با یک ضربه سر تماشایی دیرک عمودی دروازه ذوب‌آهن را لرزاند ولی بدشانس بود و توپش وارد دروازه نشد.

در دقیقه ۱۶ بازی بازیکنان سپاهان صاحب یک ضربه آزاد شدند که ارسال تند و تیز رضاییان روی دروازه ذوب‌آهن پس از برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

سپاهانی‌ها در دقیقه ۲۰ بازی باز هم پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب یک ضربه آزاد شدند و که ضربه فوق‌‌العاده رامین رضاییان به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز مدافعان ذوب‌آهن توپ را از منطقه خطر دور کردند.

در دقیقه ۲۹ بازی پاس رو به عقب خطرناک فرشاد احمدزاده در حالی که شهریار مغانلو ایستاده بود تا ضربه نهایی را به توپ بزند با واکنش سریع اسلامی از محوطه جریمه دور شد.

سپاهانی‌ها در دقیقه ۳۲ بازی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شوت‌زنی شدند اما ضربه محمد کریمی برای سومین بار به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت نیز ضربه سپاهانی‌ها به بیرون رفت.

محمد کریمی در ۳۷ باز هم در محوطه صاحب فرصت شوت‌زنی شد اما ضربه سرکش این بازیکن به توسط فرعباسی دفع شد.

در دقیقه ۴۲ سپاهانی‌ها از جناح راست ضربه کرنری را ارسال کردند اما ضربه سر مغانلو به شکل خطرناکی از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در ادامه بازیکنان سپاهان باز هم به حملات خود ادامه دادند اما حملات آنها راه به جایی نداشت و ذوب‌آهن پس از ۴+۴۵ بازی، در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

نیمه دوم این بازی با تعویض‌های دو تیم شروع شد و مهدی تارتار پوپا پورعلی را به جای سجاد آشوری به زمین آورد؛ در آن سو مورایس نیز ایگو کاتاتو و یاسین سلمانی را به جای محمد کریمی و جلال علی‌محمدی راهی میدان کرد.

در دقیقه ۴۷ ارسال تند و تیز سپاهانی‌ها به محوطه جریمه ذوب‌آهن با ضربه سر مغانلو همراه شد و ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۹ بازی ارسال تند و تیز میلاد زکی‌پور از جناح چپ با ضربه سر مغانلو همراه شد و سپاهانی‌ها گل تساوی را به ثمر رساندند.

در دقیقه ۵۳ ارسال ایگور کاتاتو از جناح چپ به فرشاد احمدزاده رسید و ضربه روی پای این بازیکن وارد دروازه ذوب‌آهن شد تا گل دوم سپاهان به دست آید.

ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ صاحب یک ضربه آزاد شد که ارسال سامان نریمان‌جهان روی دروازه سپاهان با فاصله زیادی به بیرون رفت و حاصلی در بر نداشت.

بازی در این دقایق از تب و تاب اولیه افتاد و بیشتر به درگیری‌های بازیکنان دو تیم بر سر تصاحب توپ گذشت و در این دقایق بازیکنان ذوب‌آهن تلاش زیادی داشتند تا حملاتی را شکل دهند اما پرس دقیق سپاهانی‌ها اجازه نمی‌داد

در دقیقه ۸۲ سپاهان پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب یک ضربه آزاد شد و ارسال بلند نورافکن پس از برخورد با بازیکنان سپاهان از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

سپاهان در دقیقه ۸۵ باز هم نزدیک محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب یک ضربه آزاد شد و فرعباسی ضربه خطرناک رضاییان را به کرنر فرستاد. سپاهانی‌ها ضربه کرنر را به شکل پاس کار کردند و ارسال نورافکن به محوطه جریمه با ضربه سر نیلسون همراه شد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۸ بازی توپ پس از چند یک و دو به در محوطه جریمه به محمدرضا سلیمانی رسید و ضربه این بازیکن توسط نیازمند مهار شد.

داور چهارم در پایان بازی ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در این مدت دو تیم حملات پراکنده‌ای را انجام دادند که حاصلی در بر نداشت.

در دقیقه ۹۴ بازی ارسال سامان نریمان‌جهان به محوطه جریمه به آرمان اکوان رسید اما ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی با در نهایت  نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان خاتمه بیابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.