احمدی‌نژاد و روحانی دست‌وپا می‌زنند دوباره به قدرت بازگردند!

منوچهر متکی گفت: سکه های از رونق افتاده دوباره به سیاست بر نمی‌گردند.

به گزارش تازه‌نیوز، منوچهر متکی، فعال سیاسی اصولگرا و رئیس خانه احزاب با اشاره به احتمال نقش‌آفرینی حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس گفت: سکه های از رونق افتاده دوباره به سیاست بر نمی‌گردند. یکی از کسانی که به طور جدی هوس کرد دوباره برای انتخابات شرکت کند آقای هاشمی بود که در هر دوبار نتوانست و به نظرم آقایان احمدی نژاد و روحانی عوامی می‌کنند که دست و پا می زنند که دوباره به قدرت بازگردند.

متکی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با وضعیت انتخابات سال آینده کشور و آرایش سیاسی جناح های مختلف سیاسی گفت: بنده به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنم و در استان‌های مختلف اصلاح طلبان فعالیت انتخاباتی را شروع کرده‌اند، به عنوان مثال بنده چند هفته گذشته به بوشهر سفری داشتم و در این استان مشاهده کردم که اصلاح طلبان به صورت جدی فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده اند.

این مطالب را هم ببینید:

وی در ادامه گفت: این که بعضی از اصلاح طلبان ژست تحریم انتخابات را به خود می‌گیرند این یک نوع تاکتیک و نحوه ورود به انتخابات توسط این جریان است. بنده با اطلاع می‌گویم که این جریان به دنبال میدان داری برای انتخابات سال آینده مجلس هستند.

متکی با اشاره به فعالیت و راهبرد اصول‌گرایان برای انتخابات سال آینده گفت: بزرگان جریان اصول گرایی باید بنشینند و تدبیر کنند و با یک طراحی و وحدت درست وارد انتخابات بشوند. با این حال در نهایت فکر می کنم قالب مجلس بعدی را نیروهای ارزشی و اصول گرا تشکیل دهند، البته از الان نمی‌شود پیش بینی دقیقی برای انتخابات داشت.

متکی درباره حضور افرادی مثل لاریجانی و روحانی و احمدی نژاد در انتخابات آینده گفت: در مورد آقای لاریجانی چیزی که بنده در حال حاضر اطلاع دارم این است که ایشان با نمایندگان ادوار جلساتش را آغاز کرده و در بعضی استان ها مثل آذربایجان شرقی که من اطلاع دارم تشکیلات شان را ساماندهی کرده اند و قصد ورود به انتخابات برای مجلس دارد و ایشان به دنبال قوام و مدیریت مجلس بعدی است، اما اینکه خودش می آید یا نه دو روایت متفاوت وجود دارد، یکی اینکه خود ایشان می آید و بعضی ها هم می‌گویند خود آقای لاریجانی در انتخابات شرکت نمی‌کند.

وی در پایان گفت: به نظر بنده سکه های از رونق افتاده دوباره به سیاست بر نمی‌گردند. یکی از کسانی که به طور جدی هوس کرد دوباره برای انتخابات شرکت کند آقای هاشمی بود که در هر دوبار نتوانست و به نظرم آقایان احمدی نژاد و روحانی عوامی می‌کنند که دست و پا می زنند که دوباره به قدرت بازگردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.