تصمیم مهم مدیران باشگاه پرسپولیس در مورد یحیی قبل از بازی حساس با سپاهان

اگرچه یک اشتباه داوری در بازی سرخ‌ها برابر هوادار رخ داد که از شانس بد داور منجر به گل هم شد اما واقعیت امر این است که پرسپولیس در این بازی اصلا روز خوبی نداشت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در روزی که نیاز شدید به برد داشتند تا از کورس قهرمان عقب نیفتند یک بازی بد از لحاظ فنی و بدون تمرکز را به نمایش گذاشتند. این بار ساکت الهامی تیم یحیی را فنی عصبی کرد و با بستن روزنه‌ها کاری کرد سرخپوشان به بازی مستقیم و احساسی روی بیاورند. درواقع خیلی‌خوب از بیرون می‌شد تشخیص داد که یحیی و شاگردانش با تمرکز لازم وارد میدان نشده‌اند. اگرچه یک اشتباه داوری در این بازی رخ داد که از شانس بد داور منجر به گل هوادار شد اما واقعیت امر این است که پرسپولیس در این بازی اصلا روز خوبی نداشت.

 اجازه حرف زدن را به یحیی ندادند؟

یحیی در پایان بازی تیمش با هوادار آنقدر عصبانی بود که اگر در نشست خبری حاضر می‌شد معلوم نبود این بار چه حرف‌هایی را مطرح کند. از این رو نزدیکانش در تیم از او خواستند به نشست خبری نرود؛ چراکه اگر این بار حرفی بزند در آستانه بازی‌های مهم در جام حذفی و لیگ با محرومیت مواجه خواهد شد.

این مطالب را هم ببینید:

 گلایه باشگاه از سرمربی

مدیران باشگاه پرسپولیس از اینکه یحیی شب قبل از بازی با هوادار آن مصاحبه را انجام داد از او گلایه دارند و اعتقادشان این است که او باید صبر می‌کرد و بعد از بازی اگر اعتراضی داشت، مطرح می‌کرد. اشتباهی که شاید خود یحیی هم آن را پذیرفته باشد. به‌هرحال اگر در روزهای آتی و تا روز بازی با سپاهان دیدید نه یحیی و نه مسئولان باشگاه پرسپولیس به مسائل حاشیه‌ای نپرداختند، تعجب نکنید. فعلا قرار است همه عوامل پرسپولیس تصمیم به سکوت گرفته و با ایجاد آرامش درونی روی بازی حساس روز سوم اسفندماه با سپاهان تمرکز کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.