ژنرال روسی پس از برکناری توسط پوتین خودکشی کرد!

یک ژنرال روسی که در سرکوب اپوزیسیون این کشور نقش داشت، پس از برکناری توسط پوتین با شلیک گلوله به سرش به زندگی خود پایان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، به نوشته روزنامه تلگراف، جسد ژنرال ولادیمیر ماکاروف ۷۲ ساله توسط همسرش “والنتینا” در حالی یافت شد که به دلیل جراحت ناشی از شلیک گلوله به سرش مرده بود. این ژنرال ژانویه سال جاری میلادی توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برکنار شده بود.

به نقل از ایسنا، پلیس این مساله را مطرح کرد که مرگ این ژنرال جدیدترین موج از خودکشی‌ها در میان نیروهای امنیتی و نظامی برجسته روسی محسوب می‌شود.

خویشاوندان این ژنرال روسی گفتند، این مرد پس از آنکه از شغلش برکنار شد به شدت افسرده شده بود و نمی‌دانست باید چه کار کند.

منابع ناشناس نیز در رسانه‌های اجتمامی مرتبط با سرویس‌های امنیتی روسی مدعی شدند که این ژنرال در مقابل چشمان همسرش به خود شلیک کرد.

پسر وی روز دوشنبه و پس از این رویداد با اورژانس تماس گرفت؛ اما بهیاران نتوانستند جانش را نجات دهند.

این مطالب را هم ببینید:

ژنرال ماکاروف معاون رئیس “اداره اصلی مقابله با افراط گرایی” بود.

پوتین برای توصیف مخالفان و اپوزیسیون خود از واژه “افراط گرا” استفاده می‌کند که شامل الکسی ناوالنی، منتقد در بند و تمامی افرادی می‌شود که در اعتراضات ضد دولتی نقش داشتند.

تابستان گذشته میلادی نیز اجساد ژنرال بازنشسته “یوگنی لوباچف” از سرویس امنیت فدرال و ژنرال “لِو سوتسکوف” از سرویس اطلاعات خارجی روسیه در حالی پیدا شدند که گفته می‌شود آنها نیز خودکشی کردند.

جسد سرهنگ “وادیم بویکو” نیز که گفته می‌شود در بسیج نیروهای جدید برای پوتین نقش داشت در نوامبر سال ۲۰۲۲ در حالی یافت شد که به دلیل جراحت ناشی از شلیک گلوله جان باخت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.