سرمربی بعدی استقلال مشخص شد؟

ممکن است ریکاردو ساپینتو در پایان فصل اردوی تیم آبی را ترک کند. او یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما این قرارداد مشروط است.

به گزارش تازه‌نیوز، ممکن است ریکاردو ساپینتو به واسطه نتایج خوبی که به همراه تیم استقلال گرفته در پایان فصل با پیشنهاد تیم‌های عربی مواجه شود و یا مورد توجه تیم ملی قرار گیرد و در این صورت جدایی او از تیم استقلال اتفاق محتملی است. همان طور که فرهاد مجیدی بعد از قهرمان کردن استقلال راهی تیم اتحاد کلبا شد.

ریکاردو ساپینتو استقلال را قهرمان سوپر جام کرد و حالا این شانس را دارد که در لیگ برتر و جام حذفی هم استقلال را قهرمان کند. در این صورت طبیعی است با پیشنهادات جالب توجهی روبرو شود؛ به خصوص از سوی تیم‌های عربی. از سویی ممکن است از دست دادن این دو جام هم موجب شود که استقلال سراغ یک گزینه ی جدید برود.

به نقل از خبرورزشی، به هر صورت در پایان فصل در صورتی جدایی ریکاردو ساپینتو، علی فتح الله زاده به سراغ یک گزینه ایرانی خواهد رفت. شاید این مربی ساکت الهامی باشد! الهامی به تازگی با تیم هوادار، پرسپولیس را شکست داده است. بعد از این بازی فتح الله زاده شخصا با ساکت الهامی تماس گرفت و به او تبریک گفت.

البته در این برهه از زمان باشگاه استقلال با همه توان از ریکاردو ساپینتو حمایت و برای تمدید قرارداد او هم تلاش خواهد کرد چرا که استقلال به یک تیم خوب تبدیل شده و از گزینه‌های اصلی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.