روزهای بد یحیی در پرسپولیس/ گل‌محمدی حمایت هواداران را از دست داد؟

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس بعد از شکست تلخ یک بر صفر در برابر هوادار و در استادیوم آزادی متوجه یک حقیقت تلخ شد.

به گزارش تازه‌نیوز، تماشاگران تیم پرسپولیس بعد از شکست یک بر صفر این تیم در برابر هوادار و دراستادیوم آزادی گلوله های برف به سمت بازیکنان رها کردند و لب به انتقاد از یحیی گل محمدی و بازیکنانشان باز کردند! این کمی عجیب بود به این خاطر که پرسپولیس فعلا چیزی را از دست نداده است و هم امتیاز با استقلال است و تنها ۳ امتیاز از سپاهان عقب است. اما نکته نگران کننده برای تماشاگران تیم پرسپولیس روند منفی است که این تیم در هفته های اخیر در پیش گرفته است و این ها نگران هستند که این روند منفی ادامه پیدا کند. پرسپولیس تا چند هفته پیش ۸ امتیاز از استقلال پیش بود اما اکنون با این تیم هم امتیاز است.

یحیی گل محمدی که به نظر می رسد این روزها از اشتباهات داوری علیه تیمش سخت گله مند است و آن را برنامه ریزی شده می داند در یکی از کنفرانس های خبری گفت من یک سال و نیم دیگر سرمربی تیم هستم و در این یک سال و نیم از جام خبری نیست و هیچ کس نمی تواند دست به من بزند و من را تغییر دهد! اما به نظر می رسد او متوجه یک حقیقت تلخ شده است. مردم در صورت ادامه این روند این توانایی را دارند که سرمربی تیم پرسپولیس را تغییر دهند و این طور نیست در برابر نتایج تیم پرسپولیس بی تفاوت باشند و اجازه دهند با هر نتیجه ای یحیی گل محمدی در یک سال و نیم باقی مانده از قراردادش با همین روند به کار ادامه دهد.

به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در برخی از بازی های اخیر از اشتباهات داوری متضرر شده است. اما این بدون شک یک هدف برنامه ریزی شده برای ضربه زدن به پرسپولیس نیست. همه تیم ها از اشتباهات داوری متضرر و منتفع می شوند و پرسپولیس همان طور که از اشتباهات داوری متضرر شده از اشتباهات داوری منتفع هم شده است. تماشاگران تیم پرسپولیس انتظار دارند تیم به جای زوم روی اشتباهات داوری و تکرار جملاتی از این دست که نمی خواهند تیم قهرمان شود ارایه گر بازی های بهتری در برابر حریفان به خصوص در استادیوم آزادی باشند و حتی با اشتباهات داوری این قدر حمله کنند و گل بزنند که برنده از میدان خارج شوند.

سرمربی تیم پرسپولیس بدون شک متوجه این موضوع مهم شده است که با این بازی ها و امتیازاتی که از دست می دهد حتی اگر از سوی مدیران باشگاه و وزارت ورزش و جوانان هم حمایت شود از سوی مردم حمایت نمی شود و ممکن است در نهایت مجبور به ترک تیم شود و این همان اتفاقی است که برای علیرضا منصوریان در تیم استقلال رخ داده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.