نمایندگان رئیسی به اختلاف خوردند، قهر کردند

همزمان با بررسی لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق، خبرها از قهر نمایندگان دولت از جلسه عصر دیروز این کمیسیون حکایت دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، در جلسه عصر دیروز کمیسیون تلفیق که بررسی بخش های هزینه ای چند تبصره باقیمانده از لایحه بودجه 1402 در دستور کار بود، تصویب یک پیشنهاد از سوی نمایندگان و الحاق آن به لایحه با اعتراض نمایندگان سازمان برنامه و بودجه روبرو شد. برخی خبرها از کمیسیون تلفیق بودجه حاکی از آن است که مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه نیز در این جلسه حضور داشت و پس از شکلگیری اختلاف میان او و همکارانش با اعضای کمیسیون تلفیق، نمایندگان دولت جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردند.

به نقل از اکوایران، سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل و عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفت و گو با اکوایران، ضمن تایید تلویحی بروز اختلاف میان نمایندگان دولت و مجلس در جلسه امروز این کمیسیون، تاکید کرد که دولت و مجلس هر دو دلسوز کشور هستند و بروز اختلاف نظر بر سر برخی تبصره های بودجه طبیعی است که در نهایت به تفاهم می انجامد.

این مطالب را هم ببینید:

بر اساس اطلاع اکوایران، این اختلاف بر سر مصوبه ای رخ داد که با رای نمایندگان به لایحه بودجه الحاق شد و شرایطی را فراهم می کند تا در سال آینده، مجلس بتواند عملکرد دولت در نحوه و میزان تخصیص بودجه برای هزینه های مختلف را به صورت آنلاین رصد و نظارت کند. این مصوبه، پیشنهاد حسینعلی حاجی دلیگانی برای الحاق به تبصره 19 لایحه بودجه سال آینده بود که به تصویب تلفیق رسید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.