لایحه جدید آمریکا در مورد تصویب قانونی برای برهم زدن روابط نظامی ایران و روسیه

لایحه موسوم به ایجاد اختلال، که توسط جیمز لنکفورد سناتور جمهوری خواه معرفی شده، به دنبال وضع تحریم‌ها علیه تعدادی از نهادهای ایران به بهانه حمایت نظامی از روسیه است.

به گزارش تازه‌نیوز، جمهوریخواهان سنا به دنبال تصویب قانون جدیدی هستند که وضع  تحریم های جدید علیه تهران را مجاز می کند و هدف آن اختلال در همکاری نظامی ایران با روسیه است.

به نقل از ایرنا، لایحه موسوم به “ایجاد اختلال”، که توسط جیمز لنکفورد سناتور جمهوری خواه معرفی شده، به دنبال وضع تحریم‌ها علیه تعدادی از نهادهای ایران به بهانه حمایت نظامی از روسیه است.

تارنماری واشنگتن فری بیکن در این باره نوشت: بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط دفتر لانکفورد، این لایحه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را از لغو هرگونه تحریم علیه ایران تا زمانی که تهران به حمایت خود از حمله روسیه به اوکراین پایان نداده، باز می‌دارد.

این مطالب را هم ببینید:

بر اساس گزارش این رسانه آمریکایی، لنکفورد روز چهارشنبه لایحه دیگری نیز با هدف ممنوع شدن صادرات کالاهای آمریکایی به ایران را ارائه کرد.

تارنمای فری بیکن وابسته به نومحافظه کاران آمریکا نوشت که این اقدامات می‌تواند تلاش‌های دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته‌ای یا برجام را پیچیده‌تر کند.

لنکفورد در مصاحبه با فری بیکن ادعا کرد : ایران تهدیدی مستقیم برای آمریکا و متحدان ما است. دولت بایدن باید برای برهم زدن همکاری ایران با روسیه و توقف استفاده از محصولات ساخت آمریکا در پهپادهای ایرانی اقدام کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.