جسد کوهنورد اصفهانی در ارتفاع ۵۵۰۰ متری دماوند پیدا شد

رئیس هیأت کوهنوردی اصفهان گفت: صبح امروز پس از صعود کوهنوردان اصفهان و مازندرانی به ارتفاع ۵۵۰۰ متری قله دماوند، جسد بی جان فرزاد موسایی در منطقه کافر دره پیدا شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، مهدی نصر اصفهانی، عصر امروز  پیرامون آخرین وضعیت جستوجو کوهنورد اصفهانی مفقود شده در کوه‌های دماوند اظهار داشت: صبح امروز پس از صعود کوهنوردان اصفهان و مازندرانی به ارتفاع ۵۵۰۰ متری قله دماوند، جسد بی جان فرزاد موسایی در منطقه کافر دره پیدا شد.

رئیس هیأت کوهنوردی اصفهان تشریح کرد: منطقه کافر دره، دارای دهلیزهای بسیار خطرناکی است و طبق شواهد واصله، کوهنورد اصفهانی به یکی از این دهلیز سقوط کرده است.

وی افزود: معتقد هستیم موسایی، صعود خود را انجام داده است و در حال بازگشت دچار سانحه شده است؛ هم‌اکنون تیم‌های امدادی در حال انتقال جسد به پایین هستند و با توجه به شرایط بسیار بد جوی احتمال می‌دهیم که پیکر وی تا فردا آماده انتقال به اصفهان را داشته باشد.

نصر اصفهانی در پایان گفت: جای دارد به تمامی خانواده کوهنوردی اصفهان و همچنین خانواده موسایی عرض تسلیت داشته باشم و همچنین از تمامی عزیزانی که در طی روزهای اخیر بدون هیچ وفقه و خستگی اقدام به کمک رسانی کردند کمال تشکر را داشته باشم.

به گزارش فارس، دوشنبه هفته گذشته فرزاد موسایی برای صعود به قله دماوند رفت و بعد از اینکه  دو روز از وی خبری نشد، تیم‌های امداد و نجات از روز پنج‌شنبه همان هفته در منطقه مستقر شدند اما اثری از این کوهنورد پیدا نکردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.