آخرین جزئیات از عیدی بازنشستگان؛ زمان واریز مشخص شد؟

به گفته رئیس کانون بازنشستگان کارگری قرار است تا مبلغ عیدی بازنشستگان و حق عائله‌مندی آنان به زودی پس از تامین اعتبار به حساب آنها واریز شود.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس کانون بازنشستگان کارگری جزئیات عیدی بازنشستگان را که قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ دریافت کنند، اعلام کرد.

به نقل از تجارت‌نیوز، مبلغ عیدی بازنشستگان متاهل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، متاهل دارای یک فرزند ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، متاهل دارای ۲ فرزند ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و متاهل دارای ۳ فرزند ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

عیدی بازنشستگان برخلاف سایر قشرهای کاری جامعه هیچ وقت متناسب با حقوق پرداخت نمی‌شود و این موضوع همواره بازنشستگان را در آستانه شب عید و با هزینه‌های هنگفت امروز با مشکل مواجه می‌کند و همواره منجر به نارضایتی این قشر می‌شود.

به گفته میرهاشم موسوی، رئیس کانون بازنشستگان کارگری، میزان عیدی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است؛ در این میان مبلغ عیدی بازنشستگان متاهل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، متاهل دارای یک فرزند ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، متاهل دارای ۲ فرزند ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و متاهل دارای ۳ فرزند ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

این مطالب را هم ببینید:

رئیس کانون بازنشستگان کارگری در خصوص زمان واریز عیدی بازنشستگان گفت: «بنای ما بر این است که قبل از اینکه عیدی زیرمجموعه و کارکنان اداری خود را بپردازیم، حقوق بازنشستگان را واریز کنیم که امسال هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما فعلا زمان دقیقی را اعلام نمی‌کنیم تا بررسی‌ها برای تامین منابع نهایی شود.»

همه کارگران مشمول قانون کار امسال حداقل ۸ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان و حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان عیدی و پاداش دریافت خواهند کرد.

گفتنی‌است که در تاریخ ۲۸ بهمن ماه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق بهمن‌ماه و عیدی بازنشستگان کشوری خبر داد. در همین حال برخی از بازنشستگان می‌گویند هنوز برای آنها عیدی امسال واریز نشده است؛ آن‌طور که نعمت‌الله ترکی گفته، روز چهارشنبه حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق به حساب آن‌ها واریز شد.

اگرچه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری این را پرداخت زودهنگام دانست و گفت پیش از این بی‌سابقه بوده، اما برخی از بازنشستگان علاوه بر واریز نشدن عیدی و حقوق، بی‌سابقه بودن آن را نیز رد کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.