ورود جیمی‌جامپ به زمین و پرتاب نارنجک در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان

هواداران سپاهان در برخی دقایق بازی به نشانه اعتراض به تصمیم داور اقدام به پرتاپ نارنجک به زمین کردند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ( چهارشنبه) از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

* پس از خطای سیاوش یزدانی روی محمد عمری و اعلام پنالتی به سود پرسپولیس جو ورزشگاه نقش جهان ملتهب شد و هواداران اصفهانی به نشانه اعتراض به تصمیم داور سه بار نارنجک به زمین پرتاب کردند.

* با وجود اینکه که گفته می‌شد تنها 30 درصد ورزشگاه در اختیار تماشاگران قرار خواهد گرفت اما به خاطر استقبال زیاد هواداران سپاهان حدود 50 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

* هواداران سپاهان در دقایقی به بیژن حیدری داور مسابقه اعتراض کردند.

* در زمان به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان، علیرضا بیرانوند با اعتراض به بیژن حیدری، معتقد بود که بازیکنان سپاهان قبل از به ثمر رسیدن گل، بازی جوانمردانه را رعایت نکرده‌اند.

* ژوزه مورایس که در اکثر دقایق بازی با آرامش نظاره‌گر مسابقه بود، در دقایق پایانی بازی، وقتی بیژن حیدری به نفع پرسپولیس خطا اعلام کرد، نسبت به تصمیم او به شدت اعتراض کرد.

* در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، زمانی که بازی به دلیل مصدومیت مهدی ترابی متوقف شده بود، دو تماشاگر (جیمی جامپ) به داخل زمین آمد که توسط مأموران انتظامی به بیرون از زمین برده شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.