طعنه آذری‌جهرمی به نامه اینترنتی دفتر سید ابراهیم رئیسی درباره اینترنت!

درحالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، همزمان با اوج گیری دوباره اختلالات اینترنتی در کشور ، انتشار نامه رییس دفتر رییس جمهور به زارع پور وزیر ارتباطات برای ارجاع بحث وعده عادی سازی اینترنت بعد از عادی شدن شرایط کشور ، با واکنش های مختلفی در شبکه های اجتماعی روبرو شده است. روزنامه های اصولگرا به این خبر پرداخته اند. ویدیوی اظهار بی اطلاعی همراه با دلخوری زارع پور در حاشیه هیات دولت وایرال شده و مجتبی توانگر هم با توییت هایش درباره عدم پاسخگویی معاونان وزیر ارتباطات در ارائه اطلاعات به او و همچنین ضعف وزیر در ایجاد ارتباط سازنده با اکوسیستم استارتاپی کشور بازتاب های بسیاری را برانگیخته است.

به نقل از خبرآنلاین، در کنار تمام این واکنش ها اما متفاوت ترین واکنش را محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر پیشین ارتباطات دولت روحانی که به وزیر جوان این دولت معروف بود داشته است. او در این باره در کانال تلگرامی خود نوشته است:« ارجاع نامه رییس کمیته اقتصاد دیجیتال “مجلس” برای رفع محدودیتهای شدید اعمال شده بر اینترنت، به رییس کمیته اقتصاد دیجیتال “دولت”؛ یک معنای احتمالی دارد: متن نامه نماینده‌ محترم مجلس، حتی خوانده هم نشده است. »

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.