ارتش اسرائیل در پی حمله به نابلس به حالت آماده‌باش در آمد

در پی حمله نابلس، نظامیان ارتش اسرائیل نهادهای امنیتی از بیم واکنش فلسطینی‌ها ببه حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش تازه‌نیوز، در پی جنایت روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس و شهادت ۱۱ فلسطینی و مجروح شدن ۱۰۲ تن دیگر، امروز (پنج شنبه) منابع صهیونیستی از آماده‌باش ارتش و نهادهای امنیتی این رژیم خبر می‌دهند.

به نقل از فارس، وبگاه آی۲۴ نیوز، در خبری اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی از بیم واکنش انتقام جویانه فلسطینی‌ها در غزه و کرانه باختری دستور آماده‌باش دریافت کرده‌اند.

یک منبع امنیتی صهیونیستی در این باره به آی۲۴ نیوز گفت که عملیات روز گذشته نظامیان این رژیم در نابلس موجب افزایش تنش‌ها خواهد شد. او گفت:‌ «نهادهای امنیتی برای تبعات احتمالی این عملیات آماده‌اند. تبعاتی از جمله حملات انتقام‌جویانه در کرانه باختری و قدس  یا حملات موشکی از جانب غزه می‌تواند متصور باشد».

«کوبی شبتای» کمیساریای عالی پلیس صهیونیستی نیز به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم گفته است که نیروهای امنیتی و پلیس در حالت آماده باش هستند.

در این راستا شهرها و مناطق مختلف غزه و کرانه باختری از صبح امروز (پنج شنبه) شاهد اعتصاب فراگیر در واکنش به شهادت ۱۱ نفر در شهر نابلس در کرانه باختری بود.

این مطالب را هم ببینید:

از سوی دیگر «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) از شلیک شش راکت از سمت منطقه غزه به سوی شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین خبر داد و مدعی رهگیری پنج فروند از آن‌ها شد.

او گفت که آژیرهای خطر در شهرک‌های «عسقلان»، «سدیروت» و مناطق اطراف غزه به صدا در آمد و پناهگاهها در عسقلان به روی شهرک‌نشینان باز شد.

طی یورش روز گذشته (چهارشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به محله قدیمی شهر نابلس، ۱۱ نفر به شهادت رسیده و ۱۰۲ تن دیگر مجروح شدند که حال پنج تن از آن‌ها همچنان وخیم است.

این جنایت از آن‌جایی آغاز شد که نظامیان یگان «یمام» که یکی از چهار یگان ویژه پلیس رژیم صهیونیستی است، یک جوان فلسطینی را در محله «القصبه» تعقیب می‌کردند که در پی آن، یک منزل مسکونی را به محاصره درآورده و با مردم درگیر شدند. نظامیان صهیونیست به این منزل محاصره شده دو موشک شلیک کردند.

در این راستا گروه «سرایاقدس» فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «محمد ابوبکر جنیدی» فرمانده این گردان در شهر نابلس و طی درگیری‌های امروز با نظامیان رژیم اشغالگر  به شهادت رسیده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.