دولت در دنیای موازی کیهان برای کنترل ارز موفق شد!

در حالی که دلار در بازار آزاد در کانال ۵۰ هزار تومانی قرار گرفته،‌ روزنامه کیهان مدعی شد دولت در کنترل قیمت ارز موفق شده است!

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه کیهان مدعی موفقیت دولت در کنترل قیمت دلار شد و از گزارش‌های خلاف این ادعا در دیگر رسانه‌ها انتقاد کرد و آن را ناشی از نگرانی مافیای دلار دانست!

به گزارش کیهان، دولت سیزدهم طی روزهای اخیر برای مهار قیمت‌های افسارگسیخته ارز طرحی را با عنوان راه‌اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران به اجرا گذاشت که در همین روزهای نخست اجرای طرح سبب کاهش ۹ هزار تومانی قیمت دلار شد. اما همزمان با موفقیت نسبی طرح فوق، جریان مافیایی دلار که طی سال‌های متمادی سود هنگفتی از ناحیه سوداگری ارز به جیب زده در برابر این موفقیت نسبی بیکار ننشست و به طرق مختلف اعم از طعنه و کنایه‌های رسانه‌ای در فضای مجازی و مکتوب و ادامه نرخ‌‌سازی‌های کاذب دلالان تلاش کرد تا این توفیق طرح در نزد افکار عمومی زیر سؤال برود.

این مطالب را هم ببینید:

این روزنامه در ادامه نوشت: با وجودی که فقط دو روز از زمان راه‌اندازی مرکز مبادله ارز می‌گذرد اما گزارش‌های طعنه‌دار برخی رسانه‌ها در فضای مجازی و مکتوب و دست و پا زدن دلالان برای جلوگیری از موفقیت این طرح حکایت از نگرانی مافیای دلار از به خطر افتادن حاکی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.