درگیری خونین در خیابان جوادیه به قتل انجامید

درگیری خیابانی ۳ مرد جوان در محله “جوادیه” منجر به قتل شد.

به گزارش تازه‌نیوز، بامداد امروز جمعه پنجم اسفندماه، زن جوانی از خانه خود در خیابان نوری محله جوادیه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: با صدای درگیری ۳ مرد جوان که با چاقو به جان هم افتاده بودند از خواب بیدار شدیم و هنگامی که به محل حادثه رفتیم، جسد خون‌آلود مرد جوانی را در کنار خیابان مشاهده کردیم.

به نقل از تسنیم، با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت با دستور و به همراه محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ۱۴ ضربه عمیق چاقو از سوی ۲ مرد جوان به قتل رسیده بود؛ همچنین بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد، ضربات مرگبار چاقو به گردن و خونریزی شدید علت اصلی مرگ مقتول است.

بازپرس کشیک قتل که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در خیابان شده بود، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا فیلم آنها را هدف بازبینی قرار دهند؛ در فیلم مشخص شد، دو مرد جوان به همراه مقتول با چاقو از خانه‌ای بیرون آمدند و در حال طی کردن مسیر، مقتول را هدف ضربات مهلک چاقو قرار دادند.

بدین ترتیب کارآگاهان پای در خانه مورد نظر گذاشتند و فردی که شاهد حادثه بود را هدف تحقیقات قرار دادند؛ وی گفت: شغل مقتول صافکار بود و با عاملان این جنایت که از اراذل و اوباش محله هم هستند از گذشته اختلاف داشت؛ در این خانه نیز مهمانی برگزار شده بود که هر ۳ نفر دعوت داشته و مشروبات الکلی نیز مصرف کرده بودند.

شاهد این حادثه ادامه داد: در جریان این مهمانی مشاجره لفظی میان مقتول و عاملان این جنایت رخ داد و ناگهان این مشاجره به چاقوکشی وحشتناکی منجر شد که درگیری به خیابان کشیده شد و عاملان جنایت که دنبال مرد صافکار می‌کردند او را هدف ضربات چاقو قرار داده و سپس فرار کردند.

تیم جنایی پس از اظهارات شاهد درگیری، اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و بررسی‌های تحصصی را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل مرد صافکار، آغاز کردند.با دستور محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت هولناک ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.