بازداشت و ضرب‌وشتم سرباز مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان +ویدئو

انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان خبرساز شد.

به گزارش تازه‌نیوز، تسنیم نوشت: طبق بررسی‌ها، نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در حال بازرسی ‌خودروی حامل کالای قاچاق در پل ابریشم واقع در مرز میلک بودند که فرد قاچاقچی در یک موقعیت مناسب ‌با سوار شدن بر خودروی در حال بازرسی‌ به سمت ‌مرز افغانستان فرار می‌کند که ‌این خودرو پس از ورود به خاک این کشور از سوی نیروهای طالبان متوقف ‌و ضمن توقیف خودرو، ‌سرنشینان بازداشت می‌شوند.

نیروهای مرزبانی درحال مذاکره با ظرف افغانستانی هستند تا موضوع با مذاکره و گفت‌وگو حل شود.

پل ابریشم راه ارتباط شهر زرنج افغانستان با مرز میلک شهرستان هیرمند در خاک جمهوری اسلامی ایران است.

هم‌چنین فارس نوشت: در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان، منابع آگاه در استان سیستان و بلوچستان جزییاتی را در این رابطه اعلام کردند.

این مطالب را هم ببینید:

یک خودروی حامل کالای قاچاق در مرز جمهوری اسلامی ایران متوقف گردید و نیروهای مرزبانی با سوار شدن به خودرو در حال بازرسی آن بوده که راننده این خودرو اقدام به فرار به سمت مرزهای کشور افغانستان می‌کند و نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز در خود‌رو‌حضور داشته است.

نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به توجه به اصل رعایت حسن همجواری و در همکاری با نیروهای مرزبانی افغانستان از تیراندازی به سمت خودروی حامل کالای قاچاق ممانعت بعمل می‌آورند و نیروهای مرزی کشور افغانستان اقدام به توقیف خودرو‌ و بازداشت سرنشینان آن می‌کنند که یکی‌ از آنها نیروی مرزبانی کشورمان بوده است.

با این حال موضوع حل شده و اقدامات برای آزادی نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.