مراسم بهترین‌های سال فیفا: مسی برترین بازیکن شد/ علی دایی جایزه سال را اعطا کرد +ویدئو و عکس

مراسم اعطای جوایز بهترین‌های سال فیفا برگزار شد.

به گزارش تازه‌نیوز، مراسم د بست یا بهترین های سال فیفا، دوشنبه شب در پاریس، پایتخت فرانسه برگزار شد که طی آن، جوایز مختلف به نفرات برتر داده شد که در این میان، اعطای جایزه بازی جوانمردانه برای علاقه مندان به فوتبال در ایران حس و حال دیگری داشت.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.

سادیو مانه از بایرن مونیخ، لوکا لوکوشویلی از تیم کرمونزه ایتالیا و کاماوینگا از رئال مادرید سه کاندیدای نهایی دریافت جایزه بازی جوانمردانه بودند که در نهایت لوکوشویلی که در جریان یکی از مسابقات توانسته بود جان بازیکنی را نجات دهد، جایزه برتر را از آن خود کرد.

لوکوشویلی که تیمش باید امروز به مصاف رم برود، نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند و به صورت تماس تصویری صحبت هایش را به زبان آورد و نتوانست جایزه اش را از دست علی دایی دریافت کند.

پس از صحبت های لوکوشویلی، علی دایی لوح یادبود را به نماینده این بازیکن اعطا کرد.

لحظه اهدای جایزه بهترین بازیکن سال از سوی اینفانتینو به مسی

مسی پس از دریافت جایزه گفت: «وای شگفت انگیز است. با (کریم) بنزما که اینجا نیست و کیلیان (مباپه) سال فوق العاده ای بود. برای من افتخار است که امشب اینجا هستم و این جایزه را برنده شدم.

بدیهی است که می‌خواهم از هم تیمی‌هایم، (لیونل) اسکالونی تشکر کنم – بدون آن‌ها، من اینجا نبودم. چنین کار بزرگی انجام داد.

به آرزویی رسیدم که مدت‌ها آرزویش را داشتم و بالاخره توانستم به آن برسم. این شگفت انگیزترین اتفاقی است که در زندگی حرفه‌ای برای من رخ داده است. تعداد بسیار کمی از مردم به آن می رسند و به اندازه کافی خوش شانس بوده‌ام که انجام دهید.

در نهایت، می‌خواهم از خانواده‌ام و مردمی که در آرژانتین هستند تشکر کنم که این موفقیت فوق‌العاده را جشن گرفتند که برای مدت طولانی در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.»

مسی اینفانتینو د بست

 

جوایز بهترین‌های سال ۲۰۲۲ فیفا:

 

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، بهترین بازیکن

 

اسکالونی، مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین، به عنوان بهترین مربی

 

امیلیانو مارتینز به عنوان بهترین دروازه‌بان مرد سال

 

هواداران تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین هواداران فوتبال جهان

 

پوتیاس، بازیکن تیم بانوان بارسلونا بهترین بازیکن زن

 

همچنین لوکوشویلی، مدافع کرمونزه، جایزه بازی جوانمردانه فیفا را دریافت کرد. او این جایزه را از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، دریافت کرد.

 

جایزه ویژه فیفا نیز به همسر پله که در مراسم بهترین‌های سال ۲۰۲۲ حاضر بود، داده شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.