لیونل مسی یک قدم تا فوتبال عربستان!

روزنامه عکاظ مدعی شد که پدر مسی روز گذشته از اقامت گاه لیونل برای حضور در ریاض و پیوستن به یکی از تیم های این کشور بازدید کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، سفر پدر لیونل مسی به عربستان حسابی جنجال آفرین شده است. در شرایطی که برخی از رسانه ها مدعی شده اند که خورخه مسی برای مذاکره با الهلال راهی سرزمین پادشاهی شده است، اما عده دیگری اعتقاد دارند پدر لئو که مدیر برنامه‌های او نیز محسوب می‌شود، برای مسائل غیرفوتبالی راهی این کشور شده است.

قرارداد لیونل مسی در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و او بر سر تمدید قرارداد، با باشگاه پاریس سن ژرمن به توافق دست پیدا نکرده است. برخی از تیم‌های عربستانی از جمله الهلال و الاتحاد با فوق ستاره آرژانتینی وارد مذاکره شده اند و گفته می‌شود که آبی‌های ریاض پیشنهاد خود برای جذب مسی را به عدد 400 میلیون یورو برای هر فصل رسانده اند.

به نقل از ورزش سه، در همین زمینه، محمد السعدی، روزنامه نگار ورزشی قطری اعلام کرد که پدر لیونل مسی جهت تکمیل مذاکرات برای انتقال پسرش به الهلال، چراغ سبز نشان داده است. روزنامه معروف عکاظ عربستان نیز فاش کرد که خورخه در سفر خود به عربستان، اقامتگاه شخصی پسرش در ریاض، پایتخت این کشور را تایید کرده است.

در گزارش عکاظ آمده است: خورخه مسی، پدر و ایجنت لیونل مسی آرژانتینی سه شنبه وارد ریاض پایتخت این کشور شد. پس از ورود مسی به دوره 6 ماهه پایانی قراردادش با پاریس و عدم تمدید قراردادش، گمانه زنی‌ها در مورد آینده حرفه ای او آغاز شد. انتظارات حاکی از آن است که بهترین بازیکن جهان ممکن است مانند کریستیانو رونالدو، به دوران ورزشی خود در عربستان ادامه دهد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: این گمانه زنی‌ها پس از آن رنگ و بوی جدی به خود گرفت که مطلع شدیم پدر مسی برای اقامت احتمالی لیونل در ریاض، از اقامت گاه او در پایتخت عربستان دیدن کرده است. احمد الخطیب، وزیر جهانگردی، در ماه جاری بار دیگر از مسی که سفیر جهانگردی عربستان است، به همراه خانواده و دوستانش استقبال خواهد کرد. این دومین سفر او به عربستان برای لذت بردن از زیباترین مقاصد گردشگری کشور است. آیا مسی فصل آینده با یکی از باشگاه‌های عربستانی در لیگ حرفه ای این کشور به میدان خواهد رفت؟

شایان ذکر است که پدر لیونل مسی در سفر خود به پادشاهی عربستان سعودی، با عبدالله حماد رئیس آکادمی ورزشی مهد و یکی از نزدیکان وزیر ورزش این کشور یعنی شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی الفیصل دیدار کرد. مسی که سفیر گردشگری عربستان محسوب می شود، به همراه اعضای خانواده اش تا قبل از پایان این ماه به عربستان خواهند آمد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.