امام جمعه تهران: مردم با صبر و تقوا گرانی‌ها را تحمل کنند!

این حجم از گرانی، توطئه آمریکاست/ ۲۰۰ توطئه طراحی کردند، فقط همین یکی باقی مانده!

سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که صمیمانه از مسئولان می‌خواهیم حرکت جهادی خودشان را برای مهار گرانی‌ها بیشتر کنند، گفت: مردم نیز با صبر و تقوا به وعده الهی «فَإِنَّ مَعَ ٱلۡعُسرِ یُسرًا» امید داشته باشند، زیرا مشکلات ماندنی نیست.

به گزارش تازه‌نیوز، سیداحمد خاتمی با بیان اینکه انگلیسی‌ها خاندان پهلوی را برای دین‌زدایی از جامعه ایرانی آورده بودند، تصریح کرد: شاه نیز در آخرین اقدام خود با تحریک هویدا می‌خواست در کشور ما اسلام را از رسمیت بیندازد و ضدیت خود را با دین نشان دهد، اما شهدا اجازه ندادند.

به نقل از فارس، امام جمعه موقت تهران، با بیان این‌که اسلام در کشور ما برانداختنی نیست، اضافه کرد: شهیدان پرچم اسلام و قرآن را برافراشتند و این پرچم بر زمین نمی‌ماند.

وی ملت ایران را حافظ ارمغان شهدا دانست و تاکید کرد: به برکت خون شهدا شاخ آمریکا را شکستیم و به فضل الهی روز به روز شاهد سقوط بیشتر این نظام استکباری خواهیم بود و توطئه‌های آنان را خنثی خواهیم کرد.

خاتمی با اشاره به طراحی ۲۰۰ توطئه برای سرنگونی نظام اسلامی توسط پژوهشکده‌های آمریکایی، تاکید کرد: تنها یک توطئه باقی مانده و آن گرانی‌های افسارگسیخته است؛ در واقع گرانی‌ها جنگ اقتصادی با آمریکاست؛ البته سوءمدیریت‌ها را تبرئه نمی‌کنیم، اما شاهد صحنه‌گردانی آمریکا هستیم. از همین‌جا به صراحت می‌گویم این حجم از گرانی، توطئه و جنگ اقتصادی با آمریکاست لذا مسئولان باید حرکت جهادی برای پیروزی در جنگ اقتصادی و مقابله با گرانی‌های افسارگسیخته را بیشتر کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که صمیمانه از مسئولان می‌خواهیم حرکت جهادی خودشان را برای مهار گرانی‌ها بیشتر کنند، گفت: مردم نیز با صبر و تقوا به وعده الهی «فَإِنَّ مَعَ ٱلۡعُسۡرِ یُسۡرًا» امید داشته باشند، زیرا مشکلات ماندنی نیست و در طول ۴۴ سال گذشته شاهد نصرت‌های الهی بودیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، آینده را روشن‌تر از گذشته دانست و تاکید کرد: شاهد سبقت کشورهای همسایه در برقراری رابطه با ایران هستیم؛ البته حسن همجواری برای جمهوری اسلامی یک اصل است و از برقراری این حسن همجواری خوشحالیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.