لیونل می‌خواهد در پاریس بماند

لیونل مسی می‌خواهد قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند اما پس از موفقیت در جام جهانی، مطالبات دستمزد او تغییر کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، وضعیت تمدید قرارداد لیونل مسی از ژانویه تغییر کرده است. دیگر شرایط قرارداد او مانند دوران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ نیست و خواسته‌های مالی‌اش پس از قهرمانی در جهان تغییر بسیاری کرده. پدر و ایجنت او با مدیران پاری‌سن‌ژرمن از جمله مشاور لوئیس کامپوس ملاقات کرد، اما توافقی حاصل نشد و دو طرف توافق کردند که در آینده نزدیک دوباره با هم دیدار کنند.

به نقل از خبرورزشی، تمدید قرارداد مسی به پروژه پیشنهادی پاری‌سن‌ژرمن بستگی دارد. او فعلا علاقه‌ای به پیشنهاد عربستان سعودی نشان نداده است. پدر مسی روز سه‌شنبه در ریاض پایتخت عربستان سعودی دیده شد، اما مشخص شد که او فقط برای گفت‌وگو با وزارت ورزش این کشور درباره موضوعی مربوط به مهدکودک‌ها در آنجا حضور یافت.

رونالدو مچ مسی را در گوگل خواباند

لیونل مسی در فوتبال آمریکا؟

پاریسی‌ها چه پیشنهادی به مسی خواهند داد؟

آینده نیمار همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد علیرغم اینکه قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد، او را بیرون کند. آینده امباپه هم نامطمئن است علیرغم اینکه پاری‌سن‌ژرمن خیلی روی او حساب می‌کند و نمی‌خواهد او را از دست بدهد. در اینکه آیا کریستوف گالتیه بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در سِمت خود باقی بماند یا خیر هم تردید وجود دارد و مسی نگران اتفاقاتی است که در آینده رخ خواهد داد، زیرا پاری‌سن‌ژرمن نیاز به تقویت تیم خود دارد.

مانع دیگر بحث قانون جوانمردانه مالی است. یوفا پیش از این به باشگاه لیگ ۱ هشدار داده که باید دستمزد خود را برای فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۳ کاهش دهند. پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که سرمایه لازم برای تمدید قرارداد مسی را دارد اما مشخص نیست که تحت چه شرایطی می‌توانند این کار را انجام دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.