محمد صلاح از لیورپول جدا می‌شود؟

با وجود برخی تکذیب‌ها، اما رسانه‌هایی مانند فورفورتو و فوت مرکاتو از جدایی محمد صلاح خبر می‌دهند.

به گزارش تازه‌نیوز، بر اساس برخی اخبار، محمد صلاح پس از ۶ فصل تصمیم به جدایی از قرمزها گرفته است. با وجود تکذیب روز گذشته مدیربرنامه‌های این بازیکن، اما نشریه فورفورتو در گزارشی نوشته است که ستاره لیورپول، تنها یک سال پس از امضای قرارداد جدید با قرمزها، به خروج از آنفیلد نزدیک‌تر شده است.

در این گزارش آمده است که پادشاه مصر تشخیص می‌دهد که مرسی‌سایدی‌ها به پایان چرخه درخشان خود نزدیک شده‌اند. این فصل، سخت‌ترین فصل لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ بوده است، این باشگاه ۲۷ امتیاز از آرسنال، صدرنشین لیگ برتر کمتر دارد و تا اواسط ماه مارس، از تمامی رقابت‌ها حذف شده است.

با وجود این افت شدید، اما صلاح همچنان یکی از بهترین‌های تیمش است و در ۳۹ مسابقه موفق به زدن ۲۲ گل شده و یازده بار نیز پاس گل داده است. با این حال، رسانه فرانسوی FootMercato نیز ادعا می‌کند که این بازیکن ۳۰ ساله قصد دارد به لالیگا برود. دو سال دیگر از قرارداد صلاح با لیورپول باقی مانده است.

با توجه به اینکه بارسلونا از نظر مالی با مشکل مواجه است و شایعاتی مبنی بر فروش برخی از ستاره‌های آن‌ها ادامه دارد، بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها بتوانند پول لازم برای جذب صلاح را جمع آوری کنند. این تیم کاتالانی سابقه جذب ستاره‌های لیورپول را دارد. اگرچه احتمال اینکه روبرتو فیرمینو در پایان فصل جاری به صورت آزاد به این تیم برود، بیشتر است.

در همین حال، رئال مادرید مقصد محتمل‌تری خواهد بود، هرچند شاید هنوز این انتقال ممکن نباشد. لوس بلانکوس در این فصل از فدریکو والورده و رودریگو در جناح راست استفاده کرده است و احتمالاً از این فرصت برای اضافه کردن یک ستاره در سطح کلاس جهانی به ترکیب تیم، استقبال می‌کنند.

به نقل از وزش سه، در حالی که هزینه آوردن صلاح به برنابئو ممکن است کمی بیش از حد سنگین باشد، اما قهرمان اروپا در صورت از دست دادن جود بلینگام، می‌تواند به دنبال جذب ستاره مصری باشد. اگرچه رئال پس از جذب ادن هازارد در سال ۲۰۱۹، به سمت تغییر نسل تیمش رفته و بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، اندریک و… را جذب کرده، اما در صورت شکست در پروژه جذب بلینگام، آن‌ها می‌توانند به سراغ صلاح بروند.

در این گزارش آمده است: صلاح هم مانند سادیو مانه که تابستان گذشته راهی بایرن شد، خود را به یک باشگاه بزرگ اروپایی لینک خواهد کرد تا حضور در تیم جدیدی را تجربه کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.