جناب آقای رئیسی! شما و دولت غیرجناحی؟ شوخی تان گرفته؟

مهاجری: آقای رئیسی مگر حزب و جناح نجس است؟

صحبت‌های سال تحویل ابراهیم رئیسی با انتقاد محمد مهاجری رو به رو شد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانل تلگرامی خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت:

یک عالمه حرف هست اما بگذارید از همین اتفاق دیشب و تتمه حقوق معلمان شروع کنم.لابد وقتی عذرخواهی وزیرآموزش و پرورش را شنیدید ناراحت شدید و دوست نداشتید معلمها ناراضی و گلایه مند پای سفره هفت سین بنشینند.. دستور دادید همان نیمه شب حق خلایق را بدهند و خلاص!

خدا خیرتان بدهد …جانم به قربانت ولی حالا چرا؟ واقعا از دعوای رئیس سازمان برنامه و بودجه با بقیه خبر نداشتید و نمی دانستید گیر کار کجاست؟ اگر بگویید” نه” خیلی بد است و اگر بگویید “آری” خیلی بدتر!

کار ساده ای بود که چند روز قبلش مدیران ارشد دولت را جمع می کردید و تصمیم می گرفتید. در آن صورت لازم نبود نقش سوپرمن را بازی کنید و در آخرین لحظات فرشته نجات شوید و منت تان بر سر معلمها بماند؟

واقعا در آن نصفه های شب، دولت‌تان یکی دو کشتی نفت را بلافاصله بار کرد و روی دریاهای آزاد فروخت و پولش را نقد به دلار گرفت و صراف‌ها دلار را به ریال تبدیل کردند و تحویل خزانه شد و به حساب معلمها رفت؟! یا رئیس بانک مرکزی مثل خیلی وقتهای دیگر ” اَجّی مَجّی لاترجّی” خواند و ناگهان میلیاردها میلیارد پول از آسمان بارید و از زمین جوشید ؟ یا خیلی راحت دستش را کرد توی جیب بانک ملی و قال قضیه را کند؟

بیشتر بخوانید:

جناب آقای رئیسی! شما و دولت غیرجناحی؟ شوخی تان گرفته؟ دولت شما جناحی ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی است و دست بر قضا رفتارش از این نظر بشدت چرک است/ در انتخابات ١۴٠٠ دست کم ۵ رئیس جمهور بالقوه را جلوی پای شما ذبح کردند تا شما رئیس جمهور شوید

این فقط یک مثال است که چون دیشب اتفاق افتاده در خاطره مردم مانده و گرنه از این نمونه ها انقدر هست که مصداق مثنوی و هفتادمن کاغذ است.

دیشب جمله دیگری هم گفته اید که دولت تان جناحی نیست. این هم از قصه های پرغصه است.
مگر حزب و جناح نجس است بزرگوار؟ اتفاقا اگر حزب درست و حسابی داشتیم و دولت و مجلس بر پایه آن شکل می گرفت الان مقصر خیلی چیزها معلوم بود و تکلیف بانیان وضع موجود هم مشخص می شد.
اما اینکه گفته اید دولتتان جناحی نیست، شوخی کرده اید یا تجاهل؟ ممکن است یک و فقط یک نفر از وزیران دولت تان را نام ببرید که جناحی نباشد؟ حتی در بین معاونان و مدیران کل هم نمی توانید یک نمونه بیاورید. به لطف حاکمیت یکدست، افراد متخصص و متعهد موجود دربدنه بوروکراسی کشور را حذف کردید و مهره های یک جناح را چیدید. اسمش را هم گذاشتید ” دولت‌انقلابی” .
اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم دولت سیزدهم جناحی ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی است و دست بر قضا رفتارش از این نظر بشدت چرک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.