جزئیات جدید از پرداخت حقوق اسفند معلمان

در حالی که وزیر آموزش و پرورش دیروز از واریز کامل حقوق ماه اسفند معلمان خبر داده بود، گویا این حقوق هنوز به طور کامل پرداخت نشده است.

به گزارش تازه‌نیوز، پس از آنکه با وجود وعده‌های مسئولان حقوق فرهنگیان و معوقات رتبه‌بندی آنها تا 29 اسفند 1401 پرداخت نشد، دیروز وزیر آموزش و پرورش وعده داده بود که حقوق معلمان از ساعت 5 صبح اول فروردین واریز می‌شود.

به نقل از اکوایران، یوسف نوری اظهار کرده بود که حقوق اسفند فرهنگیان کامل و تمام پرداخت شد.

با این حال امروز خبرگزاری تسنیم در گزارشی اعلام کرده که بر اساس اعلام فرهنگیان هنوز بخش زیادی از معلمان در استان‌های مختلف کشورمان حقوق اسفند ماه خود را به‌صورت کامل دریافت نکرده‌‌اند!

این مطالب را هم ببینید:
اما طی شب گذشته (اول فروردین) و صبح امروز بسیاری از فرهنگیان از عدم واریز کامل حقوق خود تا پایان سه‌شنبه شب گله داشتند؛ بنابر اعلام این دسته از فرهنگیان پس از اعلام وزیر آموزش و پرورش و بانک مرکزی مبنی بر پرداخت کامل حقوق اسفند ماه در 29 اسفند و اول فروردین، حقوق اسفند آنها طی این دو روز در قالب چندین واریزی خرد به حساب آنها واریز شده (واریز مبالغ یک میلون، 3 میلون، 2 میلیون و …) اما با این حال، هنوز سقف این واریزی‌های پراکنده به حد حقوق اسفند آنها نرسیده است.

واریز نشدن کامل حقوق ماه اسفند فرهنگیان در حالیست که قرار بود در روزهای آخر اسفند، فرهنگیان در کنار حقوق ماه پایانی سال 1401، حقوق مربوط به رتبه‌بندی خود بر اساس «رتبه استحقاقی» خود را نیز دریافت کنند که این وعده نیز عملی نشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.