آمار مصدومان آتش‌سوزی در بوتان گاز اهواز اعلام شد +عکس

رئیس روابط‌ عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان منطقه اهواز گفت: در جریان حادثه آتش سوزی در بوتان گاز اهواز هیچگونه تلفات جانی رخ نداده است.

به گزارش تازه‌نیوز، سید اسد میرعالی روز شنبه اظهارکرد: امروز راس ساعت ۱۰صبح یکی از مخازن گاز مایع بوتان گاز خوزستان واقع در منطقه ملاشیه اهواز دچار آتش سوزی شد که به تاسیسات سرایت کرد. وی افزود: تا کنون چهار نفر از کارکنان بوتان مصدوم شدند که ۲ نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند.

به نقل از ایرنا، این مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان منطقه اهواز ادامه داد:با کمک عوامل آتش نشانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان و شهرداری اهواز بخش عمده آتش مهار شده اما حریق در یک مخزن هنوز ادامه دارد. رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز بیان‌کرد: ۲ مخزن گاز در شرکت بوتان در مسیر ملاشیه اهواز دجار حریق شده است. ابراهیم قنبری گفت: آتش این‌ مخازن نباید به یکباره خاموش شود؛ به این دلیل که احتمال وقوع انفجارهای دیگری وجود دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور ماموران آتش نشانی با خنک نگه داشتن مخازن تا زمان سوختن کامل گاز در محل هستند و از گسترش آتش سوزی به شرکت جلوگیری می‌کنند. به گفته رییس شرکت بوتان گاز اهواز در ۴۸ ساعت آیند تولید و توزیع گاز مایع در مدار قرار می گیرد؛ میزان خسارت وارده در دست کارشناسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.