امتحان روشی جالب و موثر برای پاک کردن خط و خش ماشین توسط یک زن! +ویدئو

زنی با استفاده از دو ماده ساده که در هر خانه ای پیدا می شود، راهی آسان برای خلاص شدن از شر خط و خش روی ماشین ها پیدا کرده است

به گزارش تازه‌نیوز، زنی با استفاده از دو ماده ساده که در هر خانه ای پیدا می شود، راهی آسان برای خلاص شدن از شر خط و خش روی ماشین ها پیدا کرده است؛ با این حال بسیاری اشاره کرده اند که این راه حل دائمی نیست. او ترکیبی از سرکه و روغن نارگیل را روی خراش‌های ماشینش آزمایش کرد و در یک ویدیوی وایرال شده در تیک تاک به اشتراک گذاشت. او در ابتدا شک داشت که این ترکیب روی خش های خودرو جواب دهد، اما پس از استفاده از معجون خود با پارچه، دید که خط ها به شکل معجزه آسایی پاک می‌شوند.

او می گوید در جایی دیده است که اگر سرکه سفید را با روغن نارگیل مخلوط کنید، می توانید خط و خش های سطحی ماشین خود را ناپدید کنید. همانطور که سیدنی مخلوط را با دستمالی روی خراش ها می کشید، اعتراف کرد که «فکر نمی کردم واقعاً کاری انجام دهد»، اما از دیدن ناپدید شدن خراش های کم عمق شگفت زده شد. او گفت: «اوه صبر کن واقعا کار می کند».

او سپس این ترفند را با تمیز کردن ناحیه ای که خراش هایش از بین رفته بود با استفاده از الکل آزمایش کرد تا ببیند آیا خراش ها دوباره ظاهر می شوند یا خیر و از اینکه واقعا خراش ها از بین رفته بودند، شوکه شد. ویدیوی او بیش از ۱۰.۲ میلیون بازدید داشت و هزاران نظر از مخاطبانش دریافت کرد که تحت تأثیر قرار گرفته بودند. اما برخی از کاربران می گفتند که احتمالا باران یا نور خورشید تاثیر آن را از بین خواهد برد.

یک نفر به شوخی گفت: «مثل قرار دادن لوسیون روی پوست خشک است» و دیگری گفت: «اگر در مقابل نور مستقیم خورشید باقی بماند و اتفاقی نیافتد، آن را یک پیروزی می نامم».

دیگری گفت: «نقاش خودرو اینجاست. این ترفند خراش ها را از بین نمی برد. فقط آنها را با روغن پر می کند. آنهایی که عمیق نیستند به نظر می رسد که از بین رفته اند، تا وقتی که باران ببارد.»

نفر چهارم گفت: «فقط به این دلیل است که این مایع به سطح سرد برخورد می کند و جامد می شود، صبر کنید تا سطح ماشین داغ شود، تاثیر آن از بین خواهد رفت.»

دیگران ترفندهای سریع خود را برای خراش روی روکش شفاف خودرو از جمله جوش شیرین روی پارچه مرطوب و خمیر دندان سفید کننده را به اشتراک گذاشتند.

منبع:روزیاتو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.