زن اینفلوئنسر برای جذب مخاطب تبدیل به پرستار قلابی شد!

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری پرستار فضای مجازی در یکی از بیمارستان‌های شهر دهدشت مرکز این شهرستان خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، “سیدمحمد موسوی”  در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان کهگیلویه متوجه شدند شخصی ناشناس با لباس پرستاری در کنار کادر درمان و بیماران یکی از بیمارستان‌های این شهرستان حضور یافته و با گرفتن عکس آن را در فضای مجازی منتشر می کند. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: ماموران با هماهنگی قضایی و حراست بیمارستان وارد عمل شدند و شخص مورد نظر را با هویت معلوم شناسایی و دستگیر کردند.

به نقل از رکنا، موسوی گفت: متهم فاقد تحصیلات مرتبط با رشته پرستاری بوده و در بازجویی‌های اولیه ضمن ابراز ندامت انگیزه خود از انجام این اقدام ناشایست را جلب توجه و افزایش فالوور در فضای مجازی بیان کرد. وی با اشاره به اینکه مُتهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان مراجعه کرده و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.